Sommar, sol och härliga planer!

Hej igen!
 
 Jag har inte skrivit på länge det vet jag, det har blivit uppmärksammat för mig men bloggen har fått ta semester ett bra tag. Eller så är det mer pga. jag kanske inte gör så mycket mer än de gamla vanliga och inte riktigt vet vad jag skall skriva. Jag jobbar det går bra, fast jag vill hemskt gärna slippa mitt extrajobb i hemtjänsten så ger det mig lite extra pengar. Jag umgås med min familj och med mina vänner, är fortfarande så otroligt tacksam över dem jag har och uppskattar det så mycket mer efter jag kommit hem i Februari.
 
 Sommaren har väl inte varit jättevarm än, varmt är det men ingen såndär supevärme så har bara haft en riktig strand dag än så länge. Men jag har så många fina planer inför min sommar så jag vet inte vad, har redan avverkat en av dem som var att se Mando Diao live på Liseberg. (Dem var grymma!).
 
 Mina andra planer är för tillfället:
 
  • Midsommarfirande med släkten
  • Danmak och hälsa på pappa samt mysa loss.
  • England och Exeter, hälsa på Sofia och bara minnas och mysa allt jag gillade med min tid i England.
  • Hundutställningar med Tilda och andra hundar o människor vi känner.
  • Oskar Linnros och andra artister på Hallifornia i Varberg med Anna.
  • Hälsa på bästa Hanna i Stockholm där hon jobbar och bor.
Med andra ord så blir det säkerligen en bra sommar!

Kommentera här: