0 Läs mer >>
 
Nu har jag inte bloggat så mycket men resan hem ifrån Damark gick bra, vi lekte billekar hela vägen och sedan blev det pizza. Igår gjorde jag inte så mycket och idag var jag på arbetsförmedlingen för ett möte, måste säga att dem förvirrar mig mer och mer. Men förhoppningsvis funkar de bättre när jag varit på personligt möte nästa vecka.
  Efter mötet stack jag hem till Hanna och vi har bara umgåtts hela dagen, vi såg på Spice Girls, Back Street Boys och Westlife videor precis innan jag skulle hem. Man blir verkligen nostalgisk, haha när man ser dem tänker man bara på när man var liten själv.
 Nu ser jag Glee och planerna för imorgon vet jag inte riktigt, jag skall i alla fall baka lussebullar så mycket vet jag!

En famn för mig

0 Läs mer >>
Vi har det bra här i Danmark, har sovit hos fastern två nätter nu och sista natten blir hemma hos pappa. Farmors och farfars kalas var supermysigt! Massa mat och massor med släktingar, imorgon bärs det hemåt så vi hörs tills vidare.

Update

0 Läs mer >>
Har spenderat denna regniga torsdag med att städa mitt rum, mysa med Elin på stan, gå på valpkurs och se film. Nu är det för övrigt en månad till jul, jag är riktigt pepp och tänker snart tvinga mamma att pynta och hjälpa mig baka. Jag skall även försöka komma på vad jag ska önska mig men det är en annan femma.
 Imorgon åker vi emot Danmark, det skall bli otroligt skönt att komma bort lite och även att få träffa några av mina kära kusiner. Farmor och Farfar har krondiamantbröllop(65 år) så det firas med stort kalas.

Nu sticker jag

0 Läs mer >>

Man kan bara inte sluta titta på min underbara systerdotter Nikki! Hon är världens gosetös och nu börjar hon även le och så. Sen har hon även en tuppkam som inte går att ändra på haha men jag älskar den! Vill bara ge henne en liten skinnjacka men hittar ingen, så om någon vet var man kan hitta de säg till.

Systerdotter

0 Läs mer >>


Det har varit en ganska tråkig dag idag, jag har lagat middag, tränat lite och gjort körkortsteori. Kan väl säga att det ända bra var brevet ifrån H&M med rabatter, det är alltid lika kul när man får det så nu skall jag se på torsdag när jag troligen skall till stan med Elin om jag hittar något där.
 Nu blir det Top Model!

H&M

0 Läs mer >>
Eller ja nästan i alla fall!

Efter jag gjort x antal teori prov och nästan manglat min dator av ilska emot proven så gjorde jag kyckling sallad som smakade mums. Sedan gav mamma mig idéen att baka och det blev kanelbullar, men det mysigaste var att ha vår julskiva i bakgrunden.
 Det är samma skiva som vår familj haft i flera år och det roligaste är att den kommer ifrån Extra fotobolag. Det är liksom en bonus cd eller nått och det är den vi brukar ha på jul.




Julen är här

0 Läs mer >>
Filmen var sjukligt bra!! Och även läskig på vissa ställen, men den var lätt den bästa i serien av filmer och även böcker enligt mig. Hade gärna spolat för att kunna se del 2 av Breaking Dawn fast jag antar i och för sig att det är lite mindre romantik och mer slagsmål i den. I alla fall ifrån vad man läst.
 När vi åkte hem var det svårt att se vägen och det kändes lite som att klockan var 10 när den var 6. Jag blev i alla fall avsläppt och jag hann gosa lite med min fina systerdotter innan dem åkte. Sen såg vi även Vem kan slå Filip & Fredrik, vill att någon skall slå dem haha men det verkar omöjligt! Snart blir det sängen efter denna fina helgen, livet känns bra.

      

20 november

0 Läs mer >>
                      

Idag vankas det bio med tjejerna! Skall bli så otroligt kul att ses och även få se Breaking Dawn, en dag som kommer leverera helt enkelt.
 Igår var jag på släktkalas för moster som blev 45 år gammal, så otroligt mysigt och roligt. Det var även varmt som i en bastu, ungefär hela släkten intryckt i en lägenhet. Jag satt och fundera på min stora släkt samtidigt, jag tänkte dem som kommer utifrån tycker säkert vår släkt är stor och högljud. Men jag älskar dem! Haha det är väl för att alla är goa och alla bryr sig om varandra. Vi fick även lite roliga nyheter men det får vänta lite till.

Extraordinary

0 Läs mer >>
         
Älskar stilen som Shenae Grimes ifrån 90210 har, så himla snyggt!

Shenae Grimes

0 Läs mer >>
                                                   
Här har vi en annan film jag gärna skulle se, fick precis reda på att Beccisen var sjuk så jag har inget att göra idag. Hm, ja får väl se vad dagen blir till!

En dag

0 Läs mer >>
                                

Nu är det helg igen! Veckan har varit bra, jag har sökt jobb, vandrat med Hanna och myst hemma. Jag har även fått mer presenter! Jag fick mer pengar och ett presenkort på Asia Spa vilket passar mig perfekt till när vi skall fira Hanna. 
 Idag så är det tänkt att jag skall ut och fira med Beccis Peccis och hennes kompisar antar jag. Vi får se hur det blir men jag tror på att det blir jättebra bara vi kan få ihop alla detaljer.

18 november

0 Läs mer >>



Behöver jag ens säga att jag längtar som tusan till denna filmen!! Det är verkligen den bästa av böckerna i serien och det skall bli så kul att se den. Jag, Hanna och Elin kommer sitta bänkade när Elin kommer hem.

Breaking Dawn

1 Läs mer >>


Har haft världens bästa födelsedag med min bästa vän! Tack Hanna, älskar dig<3

19 år

0 Läs mer >>

Mitt kusinbarn Johanna och min systerdotter Nikki!

Idag har det varit släktkalas för mig, imorgon blir jag nämligen 19! Tänk vad tiden går, haha konstigt att jag faktiskt har lite åldersnoja nu. Men ibland känns det bara som livet var lättare när man var liten, inte för att jag inte gillar mitt liv nu men det fanns mindre att tänka på då.
 Nu slutar jag med grubblerierna haha, men imorgon så firar jag i alla fall med Hanna och vi skall mysa massor. Än så länge har jag fått lite pengar, en ljuslykta, en bodyscrub och presentkort.

Släktkalas

0 Läs mer >>


Har haft världens mysdag! Nu blir det snart valpkurs med hunden och sedan Robinson final.

10 november

0 Läs mer >>
Jag har varit lite lat med bloggandet måste jag erkänna, men har varit så trött efter jobbet och har inte haft så mycket att skriva om. Dem ville ha mig några dagar på jobbet och det är jag ju tvungen att säga ja till, vet inte varför jag är så sömnig dock. För jag har sovit mycke! 
 Men idag har jag hälsat på min systerdotter, hon är så gosig och söt! Sen hade jag även körlektion men det orkar jag inte prata om, haha. Imorgon blir det jobb igen och på torsdag får jag träffa Hanna, så det ser jag fram emot!

My turning page