1 Läs mer >>
Januari snart slut och dagarna går i ett, jag sitter och ser Paradise hotel Danmark efter en lång dag. Snart är det sängen och jag skall uppdatera mera imorgon!

30 januari

0 Läs mer >>


En promenad, matat hönor, katter och hunden. Hunden åt tyvärr för snabbt så jag har även torkat spya, inte den roligaste starten på dagen men snart får jag lite mänsklig kontakt. Syster kunde inte komma igår så hon lovade istället att de skulle bli idag, ganska skönt faktiskt. Nu är de dags att klä på sig för frukosten är uppäten!

Magic

0 Läs mer >>

Försökte få en bra bild på min webcam detta var den bästa, puss puss Tilda!


Nu är man då hundvakt när Mamma och Mario är i Rom, men det gör verkligen inget för jag unnar min mamma allt och jag älskar att umgås med min hund även om hon är busig. Klart de blir lite ensidiga samtal med en hund men som tur är lovade syster att komma hit idag.
Nu skall jag ta och fixa lite frukost till oss båda sen får jag väl börja med lite sysslor, det är mycket med hus!

27 december

0 Läs mer >>


Har inte haft den bästa dagen så jag tänkte att jag skall prata om lite annat istället, har fått gosa massa med lilla Nikki idag så det har fått mig på lite bättre humör. Sen så har jag nog gjort rekord i att åka buss, från värö till stan, till håsten (sen bil till värö) sen ifrån värö till stan och ifrån stan till håsten. Men jag skall i alla fall sova hos syster eftersom mamma och Mario skall iväg till Rom imorgon. 
 Det skall faktiskt bli rätt skönt att bara vara hemma och passa vovven efter jobbet imorgon. Bilden jag lagt upp får mig att längta till sommarn, vilket vädret också gör. Typ -80 ute. Jag vill kunna gå runt utan jacka!

25 januari

0 Läs mer >>
    



Min nya favoritbok ser ni här, den var så otroligt bra och spännande. Snart kommer den på bio med eller snart och snart slutet av Mars men jag längtar redan!

Hungerspelen

0 Läs mer >>


Ooj vad det var längesen! Men det har inte hänt mycket jobbar på och chillar med vänner. Idag fick jag jobba på min gamla skola vilket var riktigt kul, träffade på en galen liten unge dock!
Sedan promenerade igenom typ översvämmningar hem till Hanna, var typ en dränkt katt när jag väl nådde hennes hus. Som tur var kunde jag få lite te och ett välbehövt samtal med bästa vännen, jag vet verkligen inte vad jag kommer ta mig till när hon åker till Usa. Får väl hoppas att hon kan skypa riktigt ofta!
Imorgon väntar körlektion och ett besök på banken så snart blir det sängen.

Better together

0 Läs mer >>


Väldigt fin och sevärd film!

New years eve

0 Läs mer >>














Och sist men inte minst December med Stockholm, systemkamera, nytt jobb, födelsedagspresent, mini jul och riktiga jul! Det var ett väldigt bra år och jag hoppas på att 2012 blir lika bra.

December 2011

0 Läs mer >>








I november var det premiär på sista och efterlängtade Twilight filmen, jag fyllde år och jag satte igång med valpkurs med Tilda.

November 2011

0 Läs mer >>








I oktober nalkades höst och massa mysaktiviteter men viktigast av allt var ändå att jag blev moster till världens sötaste flicka.

Oktober 2011

0 Läs mer >>








I September väntade jag spänt på fina Tilda och umgicks massor med vänner!

September 2011

0 Läs mer >>



















 

Augusti var nog nästan den bästa månaden av alla, fler artister så som Tove Styrke och Oskar Linnros. Ett besök på Liseberg, maskeradfest, utgång med gamla klassen, massa jordgubbar och en helt fantastisk dag på stranden med mina finingar.


Augusti 2011

0 Läs mer >>











I Juli skulle livet börja fast det var mestadels lata sommardagar med bästa vänner, cirkus och mys. Min underbara systerdotter var även på g.

Juli 2011

0 Läs mer >>








I Juni gick jag balen, jag tog studenten, badade massor och såg DAR(Daniel Adams Ray) live!

Juni 2011

0 Läs mer >>
I Maj så var det vårfest för alla Drottning blanka skolor, det nalkades sommar och i slutet av månaden var det klassresan till Grekland. En galen men sjukt rolig resa.










Maj 2011

0 Läs mer >>















I April såg jag på September live första gången och började inse hur mycket jag gillar att se artister Live. Jag och Hanna hade en underbar soldag med snack om vår framtid och våra liv. Jag besökte även Turkiet(Kemer) och bodde på det lyxigaste stället jag någonsin sett, haha! Det stället skulle jag inte tacka nej till.

April 2011