0 Läs mer >>
                            
Nu är de äntligen fint väder igen! Idag har de varit norvalla marknad, massa mys! Och nu är de jobb.

mobilblogg

0 Läs mer >>
Något som jag inte sagt här än är att jag skall bli moster!! Det känns fortfarande overkligt men systern kommer bara närmre och närmre nu. Vet inte riktigt om jag hoppas på en tjej eller kille, båda är väl lika bra men jag har gissat på tjej. Moster känns lite gammalt, haha men det skall bli väldigt skoj!


Fina syster!


Och mitt lilla syskonbarn!

Moster

0 Läs mer >>

Filmtips!

Never back down

0 Läs mer >>
Trots att det inte är sommar och att de regnar så har jag varit ute och tagit en härlig promenix! Jag skulle egentligen varit på au pair möte idag men mamma är sjuk så jag kände mig lite rastlös idag, kl 6 är de jobb igen och de känns bra. Man blir mer van och allt går smidigare!








Hittade även lite mumsiga blåbär!

This is our summer

0 Läs mer >>
Dagens filmtips!

Beastly

0 Läs mer >>

Gårdagens föreställning gick bra, det börjar kännas bättre och jag antar att det är som Hanna sa att det bara blir lättare. Tillslut kan jag väl det utan att kolla på lappen! Vi fick även överlämnat Elins födelsedagspresent, lite sent bara men det är väl lite av våran tradition.


En liten pic från min o Elins mysdag!

Sommartider hej, hej!

0 Läs mer >>

Haft en jättemysig dag med bästa Elin Månsson. Snart skall jag iväg till jobbet så skriver mer sen, Adios!

If we started all ove...

0 Läs mer >>
Nu har jag sett den sista Harry Potter, den var riktigt bra men det känns lite tråkigt att det inte blir fler filmer. Man har ändå lite vuxit upp med dessa filmer! Men kan rekommendera folk att se den i alla fall, trots att jag var tvungen att se i 3D(tycker inte om de, glasögonen är bara jobbiga).
  Idag är det premiär för musikalen och jag är ärligt talat rätt nervös trots att jag inte ens är på scen, haha! Bara mitt magont kan gå över och jag kan äta lite mat så blir det nog bra hoppas jag. Nu skall jag försöka koppla av med OTH och sedan ta ett skönt bad.

I never told you

0 Läs mer >>
Första dagen avklarad!

Förutom att jag kännt mig som en förvirrad höna hela dage och råkat gå ut för tidigt på scen en gång så har det faktiskt varit en bra dag. Jag har hjälpt till med kulisserna och burit fram o tillbaks props(tror jag de heter är inte direkt en teaterperson). Tur att jag hade en bredvid mig som varit med förut och som man kunde fråga!

17 juni

0 Läs mer >>
Nu är man hemma igen, Anna hittade äntligen hit och vi har haft några timmars skoj tillsammans! Haha otroligt hur svårt det skall vara och hitta ibland men tillsammans gick de bra. Efter shoppingen väntade vi en stund hos mig sen skulle Anna till stan, hon skall ut(jag får bli hemma eftersom jag måste upp i tid imorgon). Då kollade vi bilder ifrån klassresan och upptäckte att de var några vi inte ens sett, haha så blir de när dem inte var taggade!



Hittade en söt bild på oss och våra bartender vänner!

It´s a brand new day

0 Läs mer >>
                              Väntar på Anna och vi skall till kungsmässan! (om hon hittar hit fÖrstås)

Mobilblogg

1 Läs mer >>


Var och shoppade med kusinerna här om dagen och gjorde ett riktigt fynd! Ett par armé byxor på rea ifrån H&M som skulle kostat 50 kr men eftersom dragkedjan var sönder fick jag dem för 10 kr, helt sjukt! Dragkedja hade vi hemma och nu har mamma fixat dem, känner mig stolt över mitt köp.

Army byxor

0 Läs mer >>


Är väldigt sugen på en systemkamera, nämligen en nikon! Har ju pengar ifrån studenten också men frågan är om man skall våga slå till?

A picture says more t...

0 Läs mer >>

 
Har varit på kalas för denna killen idag(bilden är lite gammal) därför han fyller 7 år gammal, stor pöjk! Jag och mamma gav honom pengar, haha tyckte väl att han kunde vara gammal nog att själv bestämma vad han ville ha och därför ha egna pengar.
 Nu skall jag bara slappa och läsa min nya bok, inget skönt väder idag inte!

When we remember diff...

0 Läs mer >>
  Har varit lite hektiskt här hemma, men goda ting har hänt! Jag har faktiskt fått ett jobb, skall jobba backstage på ps-musikalen:D Sen så har jag varit på Cirkus, övernattat med bästa vän när hennes familj var borta, varit barnvakt och haft mina fina danska kusiner på besök.
  I helgen (som jag egentligen hade tänkt ta en weekend resa med Anna, men de blev inte av) så är det Wheels & Wings och jag skall kanske ut på Lördag i alla fall. Imorgon blir det stan och släktkalas för lilla Filip!






Cirkus, riktigt skoj!


Mina kusiner som jag var barnvakt åt




Promenix med bästa vännen!


Vi kom på att vi var ganska likt klädda;)

Livstecken

0 Läs mer >>
























Bildbomb ifrån några ...