0 Läs mer >>
Nyåret firas med släkten! Vi skall skjuta fyverkerier och sen blir det mys:) egentligen är inte nyår de roligaste enligt mig men det känns bra, hoppas allt är bra med resten!

Gott nytt år!

1 Läs mer >>
Har haft en jättejättejättebra dag!

 Börja med att jag sov aningen för länge efter mamma väckt mig och tvingat mig skriva vad jag ville ha i affären samt påpekat att jag måste dammsuga. Sen smsar Hanna och säger att jag kan komma 1, jag säger att det var lite tidigt och vi tänkte båda att jag kanske blir en halvtimme sen. Men nej det blev runt 3 halv 4, har mamma att tack för det men det spelade egentligen inte så stor roll.
  Dagen har bestått utav snack, serie marathon, skratt, gåvo utbyte fast Hanna fick ju betala för sin och sen även en grundlig överblick av H&M vårkatalog. Vi kom fram till att vi måste skaffa ca 5010 kr var om vi skall köpa det vi vill ha. Nåja om några år kanske!
  Vet att jag skrev bilder i förra inlägget, men smart som jag är glömmer jag kameran så det får bli en underbart somrig bild men det passar bra här i vintermörkret. Imorgon blir det nyårsfirande!


<3

I shine so bright whe...

0 Läs mer >>
Har alldeles för mycket tid att tänka på när jag har lov men så är det! Idag vakna jag hyfsat tidigt och har bara myst, orkar inte snön! Imorgon är planerna att umgås med hanna, har saknat henne:) vad vi skall göra det vet jag inte riktigt, men ni får kort och uppdatering imorgon!

Framtiden ligger runt...

0 Läs mer >>
 Vet att det inte är en film utan en serie men den är underbar och den är mycket sevärd jag lovar!

Gilmore girls

0 Läs mer >>
 Snart är det 2011! Tiden går bara fortare och fortare tydligen, nu är det snart ett nytt år med förhoppningsvis nya möjligheter och bättre väder, haha jag är inte ett fan av snön. Men i alla fall bion var bra igår och efter det åkte jag hem till min syster för ett litet Gilmore Girls marathon. Mamma hämtade oss idag och snart är det dags för middag.
  2011 innebär också studenten för mig med massa kostnader och sånt men men som tur är har jag min mamma och pappa som hjälper mig. själv skall jag bara komma på vad jag skall göra efter studenten. 
  Något jag också suktar efter är en ny mobil, har bara haft min i 2 år men mobiler blir omoderna snabbt kan jag säga! I alla fall så är det en sony ericsson och jag får se, kanske blir den min någon gång i det nya året!

28 december

3 Läs mer >>
 Nu är jag tillbaks igen och det känns bra, designen är ändrad och jag skall göra lite små förändringar till snart. Nu är julen över och snart blir det ett nytt år, jag tänkte därför börja med att lägga upp lite bilder ifrån julafton då jag var i Danmark hos farmor och farfar.

 Idag skall jag gå på bio med Rebecca och då skall vi se Narnia, skeppet gryningen eller vad den hette. Det är den 3:e filmen i alla fall. Men först skall jag jobba på min blogg, hoppas ni tycker om den!


Jag och Maia, alla 4 kusinera med samma hår.


Granen med alla klappar:)


Farfar och syster:)




Mums!


Spinningskor ifrån pappa:)


skor ifrån mamma och mario<3


kokosnöts duschkräm och lotion:)

I´m back