0 Läs mer >>

 Äntligen sola och bada! Det låter lite klitschigt men jag är så glad att det äntligen är så fint väder, jag har varit på stranden i några timmar idag och fått sol. Sen har jag även tjänat 300 kr genom hemma jobb, det är inte fy skam! (men dom går till att spara).
  Har även övningskört vilket jag gör imorgon igen, det är faktiskt jättekul men väldigt svårt för man måste hålla reda på så mycket olika saker samtidigt.

XOXO

Summertime is here

1 Läs mer >>

Alla ni som har några vänner som känner er och som ni kan vara exakt er själv med, håll hårt i dom! Själv har jag ett fåtal och jag fick vara med nästan alla idag, när jag vaknade skyndade jag mig till lilla Stråvalla där jag, Elin och Lovisa började vår färd till Kungsbacka.
  Efter några timmars shoppande och fikande dår jag köpte en bodybutter och en bok så tog vi bussen tillbaks, köpte hallonglas och myste på berg/soldäcket hemma hos fam. Åkesson.
  Jag tackar för en underbar dag, bara en utav många med dessa två skall jag säga, nu kommer en liten bildserie ifrån vår dag.


Mina inköp


Lovisa likes glass!


Stekare med coolbrillor;)


Snygga:)


Avslutar med denna, love you both!

XOXO

If you step up i´ll s...

0 Läs mer >>

Detta hade jag så köpt om jag haft pengar, jag önskar ibland att man vore en sån liten bortskämd unge som får allt man pekar på, men livet är inte alltid så. Skall se om jag kan få tag på kjolen iaf för den kostar bara 50 kr.

XOXO

If i was a rich girl

0 Läs mer >>

 Hittade en riktig gammal goding idag när jag kom hem ifrån stan, nämligen filmen She´s the man och den är så underbart rolig, kunde inte sluta skratta.
  Gillade också ett citat ifrån den som jag skriver på engelska:
 Some achive greatness
 Some are born great
 and some have greatness thrust upon them

XOXO

She´s the man

0 Läs mer >>

  Livet leker nu när man har lov!
 Jag har inte varit så jätteupptagen men jag känner inte heller för att bara sitta vid datorn dessa dagar. Har umgåtts en del med mina kära vänner och jobbat lite hemma, jag och Becca vågade oss faktiskt på att tälta i helgen.
  Idag har jag både joggat och cyklat, måste komma igång med min träning tills 3. Snart så blir det lite middag och kanske film med min granne Ronja.

XOXO

Sometimes life is goo...

0 Läs mer >>

Tyckte att detta var en passande låt som får runda av dagen! PUSS ALLA SOM HAR LOV!


XOXO

Dagens låt

0 Läs mer >>

Sommarlov och världen ligger framför mina fötter.

 Hej! efter min senaste uppdatering har saker och ting varit sådär men efter helgen känner jag att det börjar ljusna. Födelsedagskalas för syrrans pojkvän, de höll igång hela natten och ända till kl 7 på morgonen. I lördags och söndags fick jag vara med min bästa vän och det var inte fy skam. Idag var det skolavslutning och jag fick vara med tre andra bästa vänner, sen fick jag även gratta massa studenter. Längtar tills det är vår tur!

XOXO

Keep smiling keep shi...

0 Läs mer >>
 Förstår inte vad det är med vissa folk ibland?! Jag skall sluta bara ge och ge för det känns som om jag aldrig får något tillbaka. Jag är för snäll ibland och jag måste prioritera mig själv, det är bara jag som blir skadad utav detta. Från och med nu så är det över.


XOXO

Insidan är vad som rä...

0 Läs mer >>
 Har varit hemma ifrån skolan idag tyvärr, mådde inte så bra inatt och ville sova. Men men saker härdar och jag överlever. Så dagen har inte varit speciellt händelserik men jag lyckades faktiskt att städa hela huset så nu är det rent och fint.
  Imorgon bär det av till Liseberg och det skall bli toppen måste jag säga, känns bara dumt att spendera såpass mycket pengar:P

  XOXO

What dosen´t kill you...