0 Läs mer >>


Här har vi min favorit:)

Belgium

0 Läs mer >>
Gårdagen var topp tio som alltid, när jag hämtat Hanna så åkte vi till Lovisa och hälsade med många kramar. Jag gav dom även varsitt armband ifrån London, tror att dom gillade det. Sen fixade vi mat och myste på Lovisas rum innan melodifestivalen satte igång!
  Måste säga att jag blev besviken återigen, hade velat att Norge eller Belgien vann men men man brukar inte få som man vill med melodifestivalen.
  Det viktigaste var i alla fall att jag fick träffa mina underbara vänner!

XOXO

My life would suck wi...

2 Läs mer >>

Så min uppdatering har varit lite dålig men det har varit ganska hektiskt på sistone, jag har varit på en del tillställningar för El Salvadorianerna och det har varit mycket roligt. Idag har jag även besökt The Studio och testat på att modella, mycket väntan men mycket kul måste jag säga.
  Imorgon så samlas gänget hemma hos Lovisa men först skall jag bara genomlida spaparksdagen och massera svettiga tappa vandrare!

XOXO







Ett litet smakprov på mina bilder!

Time flyes by

0 Läs mer >>

 Vill gratta min älskade syster och hennes pojkvän till ettårsdagen, ni är något att se upp till kan jag säga.
  Idag så har jag haft skola och sedan midsommar fest med dom snälla El Salvadorianera. Dom är jättesöta och roliga att prata med, det kommer att bli tråkigt när dom åker härifrån. Imorgon så skall vi få en trerättersmiddag och ännu en fest med dom innan dom försvinner.

XOXO

When i get older i wi...

1 Läs mer >>
Har verkligen haft en asbra helg, man kan inte be om annat! Fint väder och mycket gott sällskap. I fredags var jag och Hanna på kungsmässan och inhandlade en hel del till dagen efter. När jag sedan kom hem myste jag med te framför tvn, kändes rätt efter denna veckan.
  Igår så cyklade jag till Hanna i det varma vädret, men förhoppningsvis fick man lite sol! Sen så satte vi igång med vår spa dag, efter ett lite misslyckat bubbelbad så gjorde vi peeling(sköljde oss i iskallt vatten eftersom vi dumt nog tog slut på varmvattnet), hårinpackning, fotbad, fotfilning, solade, målade naglarna och blev gröna i fejset(ansiktsmask). Och man kände sig som en ny människa efter allt detta kan jag säga!
  Så efter sisådär 5 timmar av spa så cyklade vi förbi pizzerian och köpte glass sen chillade vi bara och kollade på film. Jag åkte väl hem vid 12 så det blev en mycket lyckad 12 timmars dag med min bästa PARTYUNGE!


Söt!<3






Friends 4 ever<3

XOXO

Jag vet inte vem jag ...

0 Läs mer >>

Dagen var bra i och med att man hade sovmorgon till halv 12! Dock vaknade jag vid tio men men det är grejen som räknas. Efter skolan så blev det läkaren för att få fixat droppar till mitt öra, sen synundersökning så att jag kan komma ut och göra vägarna osäkra och sen hajen för att få lite mat i vårt tomma kylskåp.
  Jag måste säga att jag inte är speciellt pepp på morgondagen dock, då gäller i alla fall mitt sista matteprov någonsin och det är det som är det enda positiva!
  Nu skall jag klämma in lite matte innan jag skall sova.

XOXO

There´s one in this w...

0 Läs mer >>


Ni som känner mig tror säkert inte på att jag har varit på ett sådant ställe men det har jag, det var annorlunda och skoj faktiskt. Här får ni ett smakprov på Sonic Syndicate som jag såg för ett tag sedan, enjoy!

XOXO

Sonic Syndicate

0 Läs mer >>

 
 Vad mäter man lycka i? Är det framgång, pengar? För mig är det kärlek, kärlek till dina vänner, din familj och kanske någon speciell person i ditt liv. Jag skulle inte ha varit den jag är om det inte vore för min familj och även mina vänner, dem är det värdefullaste jag har.
  Igår kom hem ifrån danmark och ett mycket bra besök hos min pappa, och idag har jag haft turen att träffa min superupptagna bästa vän på sista tennislektionen. Det kallar jag några lyckade lediga dagar!

XOXO

The first day of the ...

0 Läs mer >>
Imorgon åker jag till Danmark och min pappa, Kristi himmelfärd ger oss ledighet och det gillar vi!

"Mot oändligheten och...

0 Läs mer >>
En liten uppdatering om dagen!
  Jag, Anna och Amanda sov i min mosters hus(eftersom vi passar det). Efter en rätt händelsefull natt/kväll så somnade vi äntligen, när vi vakna var det dags att pallra sig till skolan för nationella i Eng b. Det hade ju varit lättare om jag inte haft blåsor på fötterna och täningsvärk i benen!
  Nationella gick bra, hörövningen var lite jobbig dock för nu när det är B hör man bara allt en gång och vissa människor gillar ju att prata med skotsk dialekt!
  Nu sitter jag och väntar på min Becca, vi skall dega och se film! Som vanligt;)

XOXO

Could you be loved?

0 Läs mer >>


Nu kommer här bilder ifrån London!


Mom and me<3


Mitt och kusinens rum:)


Room buddies;)


Utanför Buckingham Palace


Sandro och jag!

XOXO

Maybe i´ts because i´...

0 Läs mer >>

Hej!
  Idag var man duktig och klämde in en timme på gymmet! Det känns mycket bra, skolan var seg som vanligt men den börjar lida emot sitt slut. Imorgon är det Anatomiplugg i högsta hugg! Och på fredag får jag träffa min lilla solstråle Becca:D
 Sedan skall man även komma igenom två nationella och en körkortskurs men det är en annan femma!

XOXO

To deprive life frien...

0 Läs mer >>

Snor lite ifrån Elin nu men med OTH istället, enjoy!

XOXO

Dagens låt

0 Läs mer >>
Nu var det ju ett tag sen igen men jag har faktiskt inte haft tillgång till dator skall jag säga er;) Har nämligen varit på äventyr i London ett par dagar, toppen måste jag säga. Rekomenderar verkligen alla att åka dit!

Sen när jag kommit hem nana jag mig ifrån skolan och sedan blev det vidare till läjet för valborgsfirande, kan ju inte säga att jag var speciellt peppad men det var ganska skoj:) Kul bara att man vakna tidigt med nackspärr idag nu när jag skall på ännu en fest, jag kommer att vara borta innan söndagen kommer!

Jag slänger upp lite bilder ifrån London så snart jag kan, hejsvejs!

Tiden går fort när ma...