0 Läs mer >>
Ja hörni, om min helg kan jag säga att den var mysig och bra(jag blev glad att Robin vann Mello). Men det riktigt roliga är ju att dagen nästan är kommen, dagen som jag väntat på i mer än ett halvår när jag sa till Hanna att jag kommer till USA under hennes resmånad. Imorgon så åker jag nämligen till USA för första gången i mitt liv, att det är ensam gör det inte mindre nervöst men jag har börjat tro att man klarar av det mesta om man bara vill. Det här vill jag ju mer än något annat just nu, träffa Hanna, uppleva en plats jag aldrig för varit och bara njuta. Så jag kommer troligtvis inte blogga men på facebook kommer det väl upp ett och annat kanske.

Tills dess ha det bra!

USA

0 Läs mer >>
4 dagar tills jag åker till USA!!

Jaha här ligger man lite halvt förkyld och trött, snart skall jag börja jobba och idag blir det Väröbacka fritids ifrån 12:30 till 17:15. Det var ju längesen jag var där nu men det blir kul att se om någon av barnen minns mig. Snart är det helg och mina planer är väl att försöka bota bort förkylningen innan jag skall åka och även ha Mellomys med syster. Förhoppningsvis hinner jag träffa Elin innan jag åker också.

Idag saknar jag dock min torsdag med Sofia faktiskt, det var så himla mysigt och skönt att bara träffas och umgås.

7 mars

0 Läs mer >>
Så äntligen har man fått jobba lite igen! Ja ni hörde rätt för jag ringde och pratade med mitt jobb och idag jobbade jag i Rolfstorp på en förskola. Trots att jag har ont i halsen gick det bra och det är väldigt skönt att jobba. Jag började klättra lite på väggarna här hemma fast mamma är ju här om dagarna men jag behöver ha ett ställe att gå till. Det är en rätt skön omväxling att jobba på Time Pool igen efter att ha varit Au Pair. Men det är två väldigt olika saker med kan jag ju säga. Imorgon så skall jag jobba här i Värö så då skall jag faktiskt cykla. Nu kollar jag på danska Paradise hotel(töntigt program jag vet, men det är så dåligt så de blir bra typ haha) och mentalt förbereder mig för att det är 6 dagar tills USA. EXCITED!!!

Carry on

0 Läs mer >>
Ja uppdateringarna blir väl inte så många i veckorna men planerna för denna lördagen är klädbytardag med släkten och sedan kusinkväll. Att träffa släkten skall bli riktigt mysigt och jag hoppas jag hittar lite kläder eftersom jag är lite fattig för tillfället haha. Vi har fixat fika, bröd och snickerskakor jag och mamma. Vi brukar träffas min syster och jag med våra två kusiner som också är syskon. Men vi kommer vara utan an av oss, för min ena kusin har nyligen flyttat till Malmö för att plugga.

Men nu måste jag göra mig i ordning snart, hoppas helgen blir bra!

9 dagar kvar till USA!!!

Klädbytardag