0 Läs mer >>
Hejsan!
 
 Nu har det ju gått ett par dagar sen jag skrev, det har hänt en hel del roligt. Min mormor har fyllt 90 år gammal och jag är otroligt tacksam över att jag fortfarande får ha henne kvar och att hon finns i våra liv. Vi firade med släktkalas såklart och fick äta gott, sjunga och titta på lite bilder ifrån mormors liv. Ibland kan jag undra varför man inte har kvar gamla kameror, så fina kort och känslan att titta på bilder i handen är roligare än att titta i datorn. Men det är ju vad jag tycker! Dagen efter mormors kalas fick jag ett nytt kusinbarn vilket alltid är kul, min kusin och hans tjej fick en pojk. Vad han kommer heta vet jag ej.
 
Idag har jag varit i skolan och jobbat lite med min basgrupp, det är skönt att jobba med människor som är på liknande nivå och som jag faktiskt trivs med. Man behöver lite stabilitet när man jobbar så mycket tillsammans som vi gör i vår utbildning. Efter det åkte jag hem och åt lite lunch för att sedan läsa lite mer i en bok om normer i förskolan, intressant faktiskt och skrämmande. Det är så himla lätt att rätta sig efter och utgå ifrån normer i dagens samhälle och även barnen lär sig det snabbt. Jag har fått lämnat in mina synpunkter om boken och nu är det dags att bestämma sig för vilka nya glasögon jag skall ha. Hade en synundersökning förra veckan som jag helst vill glömma så istället valde jag att dra med mig Malin och sticka till Hendéns som hon varit på och göra en undersökning där. Sån otrolig skillnad och jag är supernöjd, skall bara bestämma mig för vilka bågar jag vill ha.
 
 Snart skall jag spela spel med 2 killar i huset, risk som vi fortsätter på sen 2 veckor tillbaks haha!
 
 
 
 

Let it go

0 Läs mer >>
Ja då var Halloween helgen över, egentligen brukar jag inte fita Halloween eller tänka att man måste gå på nån fest eller så. Men när en klasskompis bjöd några i klassen på fest ville man såklart komma.
 
Vi var fyra stycken som gjorde oss i ordning hemma hos Lisa innan festen. Sedan åkte vi hem till Sara som hade gått all in med pyntet. Alla gäster hade verkligen också satsat och det var superkul att se. Sen dansa vi typ hela natten känns det som, så kul!
 
 
 

Halloween