0 Läs mer >>
Då var man hemma eller ja jag har varit hemma några timmar men skulle städa, packa osv. Nu är det i alla fall grejat, fattar inte att jag skall träffa Elin IMORGON!! Har dock mått illa i princip hela dagen, plus kylan ute och i Sofias hus gör att jag haft ont i kroppen av spänningen. Men nu har jag tinat upp, haha förhoppningsvis vaknar jag pigg och illamående fri(inte för att det hade hindrat mig, skall till LONDON!).

I alla fall så var det en riktigt fin middag och det var trevligt och kul att få fira Sofia.

29 november

0 Läs mer >>
Idag blir min svenska Au Pair vän Sofia 19 år, hon är väl den jag hänger mest med och vice versa.( Haha det finns inte många au-pair människor i Exeter) som vi sa, varje helg är de vad skall jag göra med Sofia denna helg? Men jag har det hellre såhär, en riktigt bra vän hellre än massa bekantskaper. Så grattis Sofia, ser fram emot att fira med dig sedan!

Ja må hon leva ut i h...

0 Läs mer >>
Dagen är till ända och jag har även hunnit med att käka lite och prata med min underbara syster. Idag har vi varit och simmat med Nadine och Libby(en av mammans kompisar och hennes bebis). Det var trevligt och sen hade han även en jättelång tupplur vilket gjorde att jag kunde ha lite rast efter jag städat för en gångs skull.

Imorgon jobbar jag och sedan skall jag in till stan för att ha födelsedagsmiddag med Sofia. Min engelska BF fyller 19 imorgon, himla fint att få vara med och fira.

Åh vet ni vad som mer kommit? Ett jättefint vykort ifrån USA, hade inte ens behövt titta på namnet för att se att det är ifrån Hanna. Ingen annan skickar rosa kuvert och ett sånt fint kort! Tack fina vän för dina fina ord!

Mail

2 Läs mer >>
Glömde berätta att jag i helgen använde mitt "sitting room" för första gången. Har två fåtöljer och lite böcker plus ljus därinne. Riktigt mysigt var det faktiskt, sånt som är skönt på hösten ju!
BTW 4 dagar kvar!!

Myshörna

1 Läs mer >>
Har verkligen inget intressant att skriva men internet är tillbaks så jag kände att jag kunde blogga lite. Därför väljer jag att skriva att det nu är 5 DAGAR tills jag får återse en av de finaste människorna jag känner. Efter nästan 4 månader känns det så himla, himla skönt och bra. Jag är så otroligt glad och tacksam att Elin ville komma och hälsa på mig. Att vi nu skall till London, turista, shoppa och bara vara gör ju inte saken värre. 5 dagar, 5 dagar, 5 DAGAR!!
 
 
 
Elin och jag i Oktober för ett år sen!

And then you.

1 Läs mer >>
Fina Sofia!
 
Jag
 
Glada tjejer!
 
Sofia gav sig själv biografin Mcfly!
 
Julmarknad!!
 
 
Godbitar på marknaden!
 
Glömde nästan säga att vi såg Breaking Dawn del 2(hade egentligen velat ta kort vid en plansch men bion hade inga). Den var i alla fall bra och mycket sevärd!

Celebrate good times!

0 Läs mer >>
Haha idag bär det av för att fira födelsedagar med Sofia. Det blir Exeter mys och breaking Dawn! Låter riktigt bra i mina öron, hörs senare.

fira med Pira!

0 Läs mer >>
Ja mina planer blev inte direkt som jag tänkt mig, det blåste och regnade som galet ute idag, nu verkar det rätt lugnt! Men i alla fall efter min sovmorgon inser jag att bussarna nog har problem, det är jobbigt väder ute och jag vill bara chilla. Så det är vad jag gjorde, kollade på film och försökte lösa lite inför London som lyckades! Sen även inför USA, tror även det lyckades.

Sen tog jag mig en promenad/joggingtur i detta vädret, ja kalla det galenskap för jag kommer säkert bli förkyld haha. Det gick ju inte direkt att undvika vattenpölarna för att det typ bara är lera och vatten på vägen, galet.
Fin mörker bild haha! Ja det var ljust när jag gick ut men när jag var hemma så var det becksvart i princip!

Det löser sig

0 Läs mer >>
Är så obeskrivligt trött att jag inte vet var jag skall ta vägen! Att jobba helg tar musten ur mig och jag får ta det en dag i taget. Men nu är jag äntligen lite ledig, ledig ända tills på söndag! Det har gått bra idag, förutom att jag varit så trött att jag haft svårt att ägna honom jättemycket uppmärksamhet. Sen så fick jag nästan damp på hunden men det är en annan femma.

Imorgon blir det sovmorgon och sen vill jag försöka träna i Exeter, vi får se vad mer det blir för roligt.
Mitt hus!!! Åh vad jag längtar, en månad så får jag krama mamma, syster, Nikki, Pappa och alla andra i min fina familj.

Come Home

0 Läs mer >>
10 dagar till London!
 
Bild för idag! nu känns de mer som England med regnet!

20 December

1 Läs mer >>
Har haft en helt normal dag med lite playgroup och lite skrik här och där. När jag slutade fick jag pratat lite med både Elin och Hanna på skype, jag är så himla glad och tacksam för att få träffa Elin om bara några dagar. Sen så har jag nog inte fattat att JAG skall åka runt i USA med en av mina bästa vänner. Det går inte att vara lyckligare tror jag.

Efter kyckling fajitas till middag så ser jag vampire diaries och sedan blir det sängen.

Att sakna

0 Läs mer >>
12 dagar tills jag åker till London och träffar min fina bästa Elin!!! NEDRÅKNING kan börja hehe!

Men först så kan jag väl säga att jag tänkt mycket på far min och familjen i Danmark idag, farmor och farfar som båda är för dåliga för att uppfatta vad som hänt deras son. Ja kan ju inte säga så jättemycket om det här känner jag.

Idag har det varit fin sol ute fast kal luft, men jag och bebisen gick till fåren imorse. Han går nästan nu, hallelujah! haha och sen gör han världens sötaste hundskall som jag försöker locka ut när jag kan. Imorgon skall vi nog storhandla och den är det playgroup. 3 jobbdagar denna veckan är rätt skönt eftersom jag jobbat helg!

En hund, en katt och ...

0 Läs mer >>
Hade en fin dag på avslutningen av kursen, varpå jag och Sofia grejade provet! Sedan gick vi och firade med lite lunch och hade det allmänt mysigt. Fick även en komplimang för Sveriges Zlatan vilket alltid är trevligt. Trodde folk skulle bli lite arga på Sverige, hehe! Vi fick även höra lite säckpipemusik vilket var trevligt. Sedan åkte jag hem och jobba 3 timmar, chill.

Skulle titta på x-factor men det började väl lite tidigare idag, jaja.

Har fått jobbiga nyheter om en farbror och det är lite svårt att veta vad jag skall känna. Mest tycker jag synd om min far, själv var jag inte så nära honom men självklart är det jobbigt..

It´s miserable and ma...

0 Läs mer >>
En bra dag med Sofia har jag haft! Vill även tacka syster för paket som kom idag,idag orkar jag inte skriva mer än de!

15 november

0 Läs mer >>
Här ser ni lite resultat av igår och idag, fick hjälp med tårta och det blev en kladdkaka med lite marabou på. Idag fick jag blommor och Hunters av dem som jobbar i kontoret och av värdfamiljen. Blev rätt så chockad och väldigt glad på båda punkter! Nu skall jag äta födelsedadsmiddag(Y)
Och just det tidningen har väl inte så mycket med det att göra, blev bara glad för att kunna läsa lite hemifrån även om de var 4 nov!

Can´t steal hapiness

1 Läs mer >>
Okej för att inte lämna er med det andra inlägget så kan jag säga att jag är så himla tacksam för mina vänner! Skickar brev och packet och allt. Så väldigt, väldigt snällt och det gör faktiskt min dag så mycket bättre.
(Brevet och korten är inte ifrån samma person) haha

The Lucky One