0 Läs mer >>

Leggins: H&M
Skjorta: H&M
Baslinne: Gekås
Skor: Scorett

Outfit

0 Läs mer >>
 Idag gick jag upp 10 över 8, ganska gött och så bar det av till skolan. Religion med Malte och jag fick lära mig lite mer om det. Ett minneskort på 4 gb till min kamera och sen var det Psykologi där vi var trötta minst sagt. Min största önskan var att slippa Naturkunskap under mina tre år men nej det gjorde jag inte så säg hej till periodiska systemet, fotosyntes, näringskedjan osv.

 Efter skolan fikade jag med min söta vän Becca och det var mycket mysigt, hungrig som jag var åt jag en macka och en kladdkaka medans becca tog en äppelkaka. När vi ätit gick vi till Po´s och jag skrev upp mig för att börja med teorin och körlektioner. Skall bli kul!


Man kan inte säga att jag älskar det precis



Sööt!


Mumma!


;)

Arrividerci!<3

Man tar vad man får

0 Läs mer >>

Så himla bra!

She will be loved

1 Läs mer >>
Första skoldagen avklarad!

 Började 9 idag och då fick jag bara prata med min lärare och rett ut lite saker vilket var gött! Det kändes även mycket kul att träffa alla spatjejer igen. Sen hade vi även Religion och Psykologi, smart som jag är hade jag inget block så det blev till att låna papper!

 När skolan var slut gick jag och köpte mig block och en filofax(ganska dyr men en bra investering faktiskt). Sedan mötte jag upp mina favoritstekare och myste i några timmar, då jag även fick köpt mig en kamera och en skjorta.(Bilder kommer när jag fått i minneskort!)
  Sen hängde jag med min Hannut hem och käka pizza i goa gamla Värö samt kolla på en äkta Zac film, men den var bra faktiskt.

 Nu skall jag sova och förksöka minnas var min gamla kamera och därmed minneskortet är, arrivederci så länge!


Ganska bra kamera ellerhur?;)

Vad vore jag utan er?

0 Läs mer >>
Vi är hemma!

 Efter många timmars väntan, en stulen plånbok, fel terminal, sura men också glada miner så är vi äntligen hemma. Planet var inne vid 00:30 och vi var väl hemma runt 02:00 och jag var astrött. Så det blev ingen skola än så länge men imorgon är det dags.
  Barcelona har varit underbart och varmt! Vi har gjort mycket, mycket och vi har haft kul. Bilder skall komma när jag orkar, för tillfället behöver jag lite vila.

I feel at home here

0 Läs mer >>
Imorgon åker jag äntligen, det känns helt ofattbart kul! Det skall bli superbien;) jag skall upp vid 10 och planet går kl 2 så nu är de dags att sova. Jag kommer antagligen inte blogga så vi ses om 15 dagar!:-D

Iväg på nya äventyr

0 Läs mer >>
Kan säga att min moped är hittad! Woho!!! Och så hade jag en awsome kväll igår så saker och ting är bättre igen. Nu är det blott två dagar kvar till Barcelona(svårt att fatta) så jag måste börja packa idag. Har ett litet citat som får sammanfatta hur jag känner mig!

Jag älskar livet

Ibland har jag varit riktigt nere och tyngd av sorg

Men jag är fortfarande fullständigt övertygad

Om att det är stort att bara vara vid liv

”Agatha Christie”

Ibland vill jag bara ...

0 Läs mer >>
Har sett på filmen The Last Song igår och jag vet Miley Cyrus har jag inte gillat alls men i denna var hon jättebra faktiskt. Och det skadade inte att Liam Hemsworth var med i filmen, assnygg!
  Idag skall jag på en fest hos Arne vi får se hur kul detta blir, jag är för övrigt ganska glad idag jämfört med gårdagen så allt löser sig.


Min framtida man;) Haha

The last song

0 Läs mer >>
Jag hatar tjuvar!!
 Dom borde bara ta och skaffa sig ett eget jobb, tjäna egna pengar istället för att ta andras grejer. Vad ger dom rätten liksom??

Skaffa ett jobb och e...

0 Läs mer >>
Jag kan inte beskriva hur skönt det var att höra mamma säga "Dom har gjort fel och din kusin behöver inte dö". Det kändes verkligen igår och ibland undrar jag om det aldrig tar slut! Men faran är över och mamma och jag skall fira med att gå på bio ikväll. Vi skall se Inception med Leonardo DiCaprio som är en av mina favo skådespelare.
 
 Nu har jag tänkt ta hand om städningen, det är nämligen min vecka och jag måste göra det idag annars blir de bråttom! 5 DAGAR KVAR!!!

Tack för att det finn...

1 Läs mer >>
Äntligen är min mobilsladd tillbaks! Roligt att saker kommer bara sådär, för den som vill veta låg sladden under min säng och det var mamma som hitta den. Mamma brukar hitta de som inte jag hittar konstigt nog.
  Idag har jag, mamma och två av mina mostrar plockat blåbär i skogen, riktigt mysigt faktiskt förutom alla insektsbett! Sedan åkte vi även och badade vilket var skönt men kallt. Nu tänkte jag lägga upp lite bilder, bye!


Hanna och hennes födelsedagspresent!


Fortfarande barnslig som 18åring;) <3


I min ålder e de tillåtet:P<3


It started out as a f...

0 Läs mer >>

Idag fyller bästa Hanna år!
  Jag och Elin tog oss till Lindholm huset idag och lämnade vårt paket(ifrån Lovisa oxå), tyvärr skulle Elin iväg och träna men vi klarade oss bara bra. Hanna drog med mig ut på promenad och sedan fick jag se hennes presenter, dom var jättefina!
  Bilder skall komma när min mobilsladd har tänkt sig att komma tillbaks till mig, sjukt frustrerande tycker jag verkligen.

Happy birthday Hanna!

0 Läs mer >>
Idag blev det Gekås med Tess, Becca, Kaisa och Vladde. Mycket folk var det men jag hittade det jag skulle och jag är nöjd, nu är det bara fylla på mobilen med lite pengar och sedan, Barcelona! En vecka kvar nu verkligen, det känns rätt sjukt.
  Sen har mamma köpt nya hönor så nu är vi igen en fullskalig bondgård, själv vill jag gärna ha en hund kan jag säga. Nu är jag väldigt trött så skall bara se lite film innan jag lägger mig.
  Hanna fyller år imorgon, grattis i förskott bäste! Så vi skall dit och kika in med vår present.

2 juli

0 Läs mer >>
Nu har min Beccis åkt, men det var kul att träffa henne. Verkligen precis vad jag behövde igår, vi kollade en film(John Tucker must die, sjukt rolig) sen fick Becca den spontana idéen att åka till stranden så det blev ett nattdopp vid kl 10 på kvällen. Som tur var överlevde jag hennes mopedkörning, den tjejen är inte rädd för hastighet!
  Efter det drack vi himmelsk varm choklad och kolla skräckfilm, den var dock inte så läskig i och med att vi somnade.
  Idag vaknade man till frukost med scones, mycket gott! Sedan har vi tagit en promenix och sedan åkte hon hem. Så nu skall mamma och jag antagligen bada innan jag måste ta tag i lite plugg, hej svejs!

Jag vet vem jag är nä...