0 Läs mer >>
Nu är student resan äntligen betald, wieee!

Och på tal om annat har jag även fått köpt mig en mycket älskvärd tröja ifrån H&M och gått på stan typ hela dagen. Sen träna jag med världens bästa Hanna, fick kramp i en annan del av kroppen idag men man kan väl hoppas att med tiden klarar jag mig helt utan kramp på body balancen.

Efter skolan åkte jag hem till min kusin och där står jag och tror att Kaisa är där för att klippa folk, sedan ser jag tårta och ett gäng andra släktingar. Då kommer jag på tanken att någon kanske fyller år och klart var det min kusin, haha pinsamt! Påtal om pinsamt så spillde jag en hel Chai latte över mig idag också!

Nu kollas idol och sen håller jag även på med en annan sak som ni får se imorgon! 


Slänger upp en bild på när jag instruera, kände sig allt lite proffsig;) 

Surprises!

0 Läs mer >>
Ja hur var det nu med uppdatering?

Jag sitter i alla fall hemma hos min kära syster där jag kommer spendera två dagar mest för att kunna sova och inte cykla en mil varje dag för att komma till skolan, vissa som t ex jag behöver sin sömn. Dagen har varit spänd, hade elevpraktik vilket gick bra men huvudvärken gjorde att jag nästan trodde jag skulle svimma så istället för att plåga mig till 4 åkte jag hem vid 12.

Nu är det bara att ladda om för har inte tid att vara hemma något ju. Annat roligt är ju att jag försökte betala studentresan idag men misslyckades, behöver intyg i och med att jag inte är 18 än men tog inte med det för att mina klasskamrater sa att jag inte behövde det. Så nu får jag gå dit imorgon igen.

Känns som ett deprimerande inlägg det här men jag känner bara stress och press, sen hjälper det ju inte att man fryser öronen av sig när man går ut igenom dörren. Hoppas hoppas att vi slipper förra årets vinter!

Wake me up when septe...

0 Läs mer >>

En ny vecka på gång!

Det är måndag och en ny skolvecka, idag hade vi miljöövningar där man fick känna på orättvisor och miljöförstöringar i våra länder. Inte skoj att vara fattigt land varje gång vill jag lova! Men man lärde sig ändå en hel del. Sen hade vi även psykologi och naturvetenskap som är mindre skoj.

Nu har jag kollat på biggest loser med mamma och snart skall jag försöka trycka in lite spinningfakta i huvudet inför provet imorgon! (det skall nog gå bra, haha!)


I am my self and no one else!<3

27 september

2 Läs mer >>

Uppdatering!

Nu skall jag inte vara så dålig på att uppdatera, kan vi ju hoppas i alla fall! I helgen har jag vart på klädbytardag och fyndat bla min gamla kjol(den som jag hade på skolavslutningen för längesen Hanna) och ett tygstycke att hänga för min dörr. Sen råkade vi även få med oss min kusins killes jacka men det är en annan femma.

Nu är det söndag och jag skall försöka ta tag i lite läxa när jag orkar vill säga;) Sjukt trött och känner verkligen inte för att gå till skolan imorgon.

My life and no one el...

0 Läs mer >>
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, huvudet bultar, det sticker i bröstet och halsen gör ont.. Men bäddar mer mig med one tree hill och te!

Sucks to be you, righ...

0 Läs mer >>
Dagen har varit lång och jag mår lite sådär!

I skolan var det teori och sedan spinning, återigen visar det sig att jag har pepp men ingen taktkänsla så vad skall man göra förutom att öva.

Sedan åkte jag och mamma till gekås där jag fick köpt lite roliga saker, bla Sims 2, One tree hill säsong 3 och sen köpte min snälla mamma lite välbehövliga saker till mig.
  Nu laddar jag med halstabletter, te och Idol för att förhoppningsvis orka pallra mig till skolan imorgon!

A day for us

0 Läs mer >>
Spinning är kul!

Jag skall säga till er skeptiska människor därute att det finns inte mycket som slår känslan efter man har spunnit färdigt. Gick på ett 45 minuters intevall pass idag och svetten rann som bara den! Det var mest för att se på hur andra instruktörer gör och kanske lära mig något men även för att ha kul.

Imorgon har jag spinning i skolan och då skall jag själv få hålla i en låt återigen, den här gången blir det lite mera ös och lite mera Bon Jovi. Skoldagen har annars beståt av en rad med ämnen och en hel del irritation över att klassen inte kan bestämma sig hur vi skall göra på studentresan.
 
Kram!

Spinning one on one

1 Läs mer >>
Jag har en underbar helg!

Igår så fick jag umgås med mina Spavänner och vi var på födelsedagsfest vilket var mycket kul. Idag har jag tränat trots vad mitt huvud och min kropp sa åt mig men de funkade la.

Nu väntar jag på världens bästa Lovisa och för första gången på länge så blir det en riktig Lovisa och Felicia dag! Vet inte riktigt vad vi kommer göra än, möjligtvis baka lite och koilla på film men de viktigaste är att vi ses! Jag har saknat denna människa och det känns bra nu.


<3<3

God bless you

0 Läs mer >>
Dagen har varit rätt kort och bra, säger även grattis till Ingrid som är 19 år gammal!

Vi hade Naturkunskap och jobbade om havet, askul not! Men men jag jobbar med Börje och då blir det hela lite enklare. Vi skall bara få skrivit in allt på datan så är vi helt klara. Sen blev det en guidad tur på Varbergs fästning och alla dess hörn. Det läskiga var att gå ner i gångarna och se på fängelsehålorna.

Sen har jag även pratat med min handledare idag och jag skall lägga upp mitt projektarbete med hjälp av henne, nu när jag vet mer så känns det bättre.
  Efter det åkte jag hem och roligt nog så bestämmer sig lärarna för att berätta om när extra matten är när jag är hemma så den missade jag idag. Inte för att jag direkt lider men det behövs för mitt betyg!


Ser mysigt ut i fängelsehålan eller?:S

May angels lead you i...

0 Läs mer >>

Denna låten instruerade jag till på spinningen igår!

Fun house

0 Läs mer >>
Är död efter 2 h spinning!

Men det här kommer bli framtiden om jag skall vara instruktör så det är bara till att stå ut. Mer än så har jag inte att delge just nu!

<3

The first day of your...

0 Läs mer >>
Jag är slut!

Inte nog med att jag har träningsvärk ifrån tennisen i lördags sen har jag även cyklat till och från bussen idag samt bara haft lektioner på tredjeväning. Mina ben är helt döda vill jag lova!
 Roligt nog har jag spinng imorgon och det känns inte så lockande just nu, men vad som inte dödar härdar. Min låt som jag kommer att ha imorgon är Pinks Fun House, den är pas

Träningsvärk+cykling=...

0 Läs mer >>
Gårdagen var jättemysig!

När Rebecca kom så åt hon och vi snacka lite sen blev det film och mycket skratt. Efter det kollade vi upp både teater, musikaler, operor och resor så vem vet vad framtiden innefattar.
 
Vi somnade i mitten av en film men den såg vi klart idag, Rebecca är fast besluten att få mig att gilla Tyskland så nu skall vi se allt det goda i Tyskarna. Hon är söt när hon är sådan, jag skall dock läsa en bok som hon tipsat mig om. Nu har hon åkt och jag skall fortsätta slappa som jag har gjort hela dagen!


Erkänn vi är snygga?;)

Häng med i vår värld

1 Läs mer >>
Min nya dator har anlänt!

Systern min bestämde sig för att lura och överraska mig så hon hade köpt datorn när jag inte trodde det. Jag säger bara att min dator är bäst och finast i världen!! Vilket min pappa också är, för jag hade inte klarat mig långt utan honom.

Tennisträningen gick bra men jag måste erkänna att jag är lite öm i kroppen nu, inte så konstigt när jag inte har tennistränat på hela sommaren.

Nu leker jag med datorn och väntar på Becca som fortfarande inte kommit, synd när maten väntar! haha nej men hon är här strax och då skall vi se en film av Helena Bergström som heter Så olika.


Så ser den ut och jag älskar den!!<3

Feeling way to damn g...

0 Läs mer >>
Snart är det dags för min första tennisträning på månader, känns lite nervöst men de skall nog gå bra. Efter träningen kommer Rebecca och vi skall bara mysa och umgås! Det var längesen nu som vi umgicks såpass länge. Nu skall jag försöka hitta mina shorts och sen åker vi!

Felicia+becca=bäst!

0 Läs mer >>
Snacka om att denna dagen har sugit energi av en! I skolan har jag typ halvsovit största delen av dagen, sen har vi också försökt enas om resa och skolfoto men de e svårt med 32 viljor! När jag kom hem ifrån skolan och hade kört i regn nördades det lite oth och sedan gästades jag av en viss elin månsson! Väldigt kul och mysigt att umgås även om de bara blev en stund. Nu skall jag sova, godnatt!

Det skall va gött å l...