0 Läs mer >>
Dagen har varit minst sagt regnig! Men jag har ändå gjort lite, fick ringt till ett jobbställe men ingen svara(verkar inte som om någon vill ha extra arbetskraft!). Sen så tog jag och mamma en promenad då det klarnat upp och det var faktiskt riktigt skönt. Tog några bilder med min kamera hehe!



I wish you were here

1 Läs mer >>
Det är konstigt hur en dag kan förändras bara sådär, från att ha haft en riktigt risig dag så blev det ett bra slut i alla fall. Blev hämtad av Elin och vi åkte hem till Hanna där vi bakade(underbara muffins!), snackade och kollade på 90210. Hoppas att dem känner för att umgås mer denna veckan så slipper man vara rastlös, haha! Nu är jag trött så skall kolla lite One Tree Hill innan sängen.



 
  Tog bara två bilder så det är allt ni får! (Elin är mästerfotografen inte jag!)

Someone like you

0 Läs mer >>
Körlektionen var inte min bästa så att säga, det är mycket att tänka på och jag var väl allmänt ofokuserad idag antar jag. Men nya tag på nästa lektion! Nu skall jag dammsuga lite i huset innan mamma och jag skall till Bua för att hämta ett paket.  Jag hoppas på att saker och ting ljusnar snart, vill inte gå in på nått här men förhoppningsvis så blir allt bra.

Det känns som att du ...

0 Läs mer >>
Regnet bara faller ner och som tur var slipper jag cykla till bussen och min körlektion, jag sov dåligt inatt så bestämde mig för att sova vidare och ta bussen halv 12 men då gick det ingen buss. Haha oops! Men mamma lovade att köra mig så där har jag tur. Annars har jag inte direkt något annat att göra, samma som det kommer bli hela veckan typ. Måste väl söka lite jobb också.

Nothing I do can make...

0 Läs mer >>



















Min helg har inte gett mig mycket tid att blogga men nu är det bilder som gäller! Den har bestått utav risketta, återigen en konsert på Liseberg(mycket bra) och en födelsedagsfest med gamla klassen. Otroligt skoj var det trots att vissa grejer kunde gått bättre. Idag var inte lika kul men har slappatframför tv:n med Grey´s anatomy och One Tree Hill.

Who knows how life wi...

0 Läs mer >>


Fin, fina kläder! Skor, Eurosko ring, jacka & byxor ifrån H&M tröja ifrån Monki

Wanties

0 Läs mer >>




Dagen har varit riktigt bra faktiskt, började med att jag gjorde test på körskolan och kan med glädje säga att jag avklarat ännu ett. Sen var det körlektion och det gick bra förutom att jag blev lite distraherad och missa vissa regler när jag snackade med körlärarn. Blev avsläppt vid mormor och efter att vi handlat med min moster spelade hon, jag och Kaisa kort. Vann båda gångerna och första gången fick jag stret flush på första omgången(utan att själv veta det men men).
  Var även på kalaset för en utav kusinerna och fick ätit mig mycket mätt på smörgåstårta och fika hos mormor innan! Men där slutade det inte, fick mamma att köpa jordgubbar och kände att det var skönt att veta om den sista gången man åt jorgubbar för sommarn. Kommer sakna det!

25 augusti

0 Läs mer >>


Dagen består av plugg, inte skolplugg längre haha! Men teoriplugg, så otroligt tråkigt och jag vill bara vara klar men men det går framåt i alla fall.

Plugg..

0 Läs mer >>
Solen är fortfarande här! Och hur spenderar man dagen bäst då om inte utomhus med bra musik och en bra bok, kanske även gör ett besök på stranden sen. Den som lever får veta!


Mys!


22 augusti

0 Läs mer >>




Liseberg blev riktigt bra igår trots allt! Vi hann åka allt som vi ville, jag spelade litegrann men hade inte sådan tur som lillkusinen.

Liseberg

0 Läs mer >>


Denna bion vi såg häromdagen var otroligt rolig, borde ses av alla!

Bridesmaids

0 Läs mer >>




Köpte mig ett par nya Jeans i förrgår, satt jättebra!

Perfect jeans

0 Läs mer >>


Idag har man avklarat lite grejer, dammsugat bilen, mailat om jobb, hjälpt med flyttning och lagat mat till hela familjen(grillat och bakad potatis, sedärja!). Det var meningen att jag skulle ha lillkusinen här men han kunde inte ta sig ut till Värö så han blir hämtad imorgon när vi skall till Liseberg. Så nu skall jag väl chilla lite ikväll, hörs imorgon!

Jag måste varit någon...

0 Läs mer >>


Det blev några mysiga slappis timmar tillsammans med Anna, vi fick tagit en promenad kollat lite film (pga de jobbiga vädret) och sen snacka vi om våra framtidsplaner! Nu skall jag leka med min mobil och imorgon blir det kanske fika med släkten och tältmys med lillkussen(inte så liten längre) eftersom vi skall till Liseberg på söndag!<3

19 augusti

0 Läs mer >>


Nu har jag min nya telefon och gillar den redan mer än min förra haha! Men kan säga att jag utan att veta så fick jag mig en frankphone, jag hade sett ut denna mobilen på internet och nu kör dem tydligen med Frankhones. Fick även ett sött litet meddelande och ett fodral men det vill ni nog inte se, haha fult är det men funkar ifall jag skulle tappa mobilen. Nu skall jag försöka fixa några cvs och se vad dagen har att erbjuda.

Frankphone

0 Läs mer >>
Dags att ta tag i mitt jädra mobilproblem!

Först och främst har den krånglat på samma sätt två gånger inom loppet av en väldigt kort tid och som om inte det vorde nog tappade jag mobilen med hörlurarna på en cykeltur i förrgår och nu är det ränder över halva telefonen. Som tur var fixade mamma pengar ifrån våran försäkring(tror knappast Davids hade lagt detta o dessutom ville jag gärna ha en annan telefon med tanke på hur denna krånglat). Så nu har jag siktet insatt på en ifrån Elgiganten till ett väldigt bra pris, behöver bara betala några hundralappar.
  Andra planer idag är dessutom att träffa HAnna som återvänt ifrån sitt snabb besök i Schweiz, skall bli så skoj att höra hur det är där. Ikväll blir det bio med syster och kusinen vi skall se Bridesmaids som jag har hört skulle vara en bra tjejfilm.

18 augusti