0 Läs mer >>
Innan jag åkte igår så fyndade jag faktiskt på H&M med mina rabatt lappar och de blev..



Ett linne



Och en bikini överdel:)

A deal is a deal

0 Läs mer >>
Efter ett par timmars åkfärd med massa True Blood var vi framme runt 10 halv 11 igårkväll, pappa mötte oss hemma och de blev ett kärt återseende så att säga. Bra skönt att somna direkt igår fast jag vaknade lite tidigt idag men men så är de när man är van vid skolan.
 
 Nu har jag dock lov och det är underbart!! Idag så skall vi fira pappa litegrann eftersom han fyller snart, vi skall handla och hem till min faster. Nu har jag duschat och så tänkte jag kanske kolla lite mer True blood innan vi sticker.

Danmark

0 Läs mer >>
Med tillgång till internet så passar jag på!

Nu har jag både varit i skolan och avklarat jobbet, skönt! Jag har dock missat ett historia arbete på nått vänster så de får jag lösa i helgen. Planerna var egentligen att se trassel på bio men Anna skulle iväg och kolla balklänning(det vet man att de är viktigt) och Ingrid mådde inte bra. Så istället blir de kusinmyskväll med syster, Gabbe och Becca.

Om en vecka har jag lov! Men först väntar lite mera skola och mycket mys med mina bästa! På lovet drar vi även till pappa och där skall vi bland annat fira hans 56 års dag. Nu skall jag dra mig tillbaka och käka massa gott med godis och senare även tacos!


11 februari

1 Läs mer >>
                                                          

Idag får jag träffa hanna! Hon har varit upptagen länge nu och jag har saknat henne.

i want it all

0 Läs mer >>
Nu är studentmössan här och de får mig att fundera på framtiden, vilket skrämmer mig för jag har ingen aning om vad jag skall göra! I väntan på att internet skall funka använder jag som sagt min telefon vilket är lite jobbigt, så de blir inga långa inlägg.                                                     



 Sned bild jag vet!                                                                                                                                       

its our chance to cha...

0 Läs mer >>
                                                            

Passar på att gratta världens bästa månsson! Och säga att jag gillar min telefon, fick den jag skrev om<3                                                                                                                   

my life would suck wi...