0 Läs mer >>


Snart kommer världens bästa! Och jag måste äta plus göra mig i ordning, har klippt gräs idag så tjänat 200 mycket skönt! Men nu tar jag tag i de jag skall, så ha de bäst!

31 juli

0 Läs mer >>

<3

The call

0 Läs mer >>



Nu när det regnar så kan det vara mysigt att läsa och då är mitt boktips: kl 10:31 på morgonen i khao lak, den är jättebra och jag har inte riktigt fattat vidden av tsunamin förrän jag började läsa denna. Så vill ni läsa så rekomenderar jag starkt denna!

Boktips

0 Läs mer >>
Inlägget idag blir kort. Har varit på kalas hos min kusin som fyller 41, sen var det meningen att jag skulle klippa gräs för att tjäna pengar men regnet ville inte de! Så nu ser jag lite sex and the city innan jag sommar. Gonatt sötisar!

My tired heart is bea...

0 Läs mer >>

Planerna med Hanna ändrades när hon skulle jobba så igår snackade jag lite med Ingrid och vi kom fram till att vi skulle ta stranden. Efter ett besök hos Hanna packade vi fika och stekte i några timmar, mycket skönt! Sedan bara umgick vi lite hemma hos mig innan jag skulle på bio. Såg trollkarlens lärling med syster och hennes pojkvän. Det var en bra film och mycket mysigt, nu är jag astrött så skall nörda lite Lost innan jag somnar!<3

Livet är inte fy skam...

2 Läs mer >>
Har haft de mest underbara typ en och en halv dag med världens bästa Hanna! Vi flyttade fram våran tältdag vilket passade fint med vädret. Mötte Hanna vid kyrkan och cyklade roligt nog tillbaks till skogen ovanför mkitt hus typ, men men Hanna fick gå på vanlig toa iaf;) När vi skillat nog fått upp tältet gick vi ner ett par gånger och hämtade saker i mi casa och backen upp till vår plats bestegs ca 4 ggr.
  Efter att vi grillat(och tappat korvarna på marken x antal gånger) så tog vi vår lille grill och gick en kvällspromenix. Återigen uppför backen och trött blev man, sedan skulle vi spela Alias och läsa lite tidning otroligt mysigt må jag säga! Kan även berätta att om ni vill köpa allt i h&m katalogen kommer det att gå på sisådär 56738 kr.
  När vi skrämt varandra tillräckligt somnade vi på stenarna och vaknade upp vid 11 lyckat nog. Sedan packade vi ner och drog till stranden där vi var en timme typ. Foton på allt kommer när Hanna vill lägga upp de!

XOXO

I´ve got you

0 Läs mer >>

Så himla bra låt!

Little house

0 Läs mer >>
Jag vet inte var mitt nyfunna lugn kommer ifrån, jag känner mig riktigt harmonisk ungefär. Idag har jag sett på fotbollscup och bara varit hemma, känns skönt efter sisådär två veckor utav flängande hit och dit. Imorgon planerar jag en dag med världens bästa Hanna! Vi skall tälta tro det eller ej, modiga som vi är blir det i skogen eller nära stranden.
  Nu skall jag och mamma se film med lite popcorn hoppas jag, det blir mysigt!

24 juli

0 Läs mer >>

Jag har en syster som är precis allt! Hon är den bästa jag vet och det har varit underbart kul att bara umgås idag. Snart drar vi i säng och jag skall sova i deras soffa, mysigt!
  Vet att uppdateringen varit dålig men nu är jag hemma och skall försöka ändra på det, vi skall även kolla fotboll imorgon så jag får mera tid. Jag saknar även vissa andra personer men det skall jag åtgärda innan Barcelona, hoppas att alla mår bra och ses snart!

XOXO

A day without a laugh...

0 Läs mer >>
Det är egentligen meningen att jag skall göra mitt jobb som innehåller klippa gräs och rensa stuprännor men jag fastnade här. Om cirka en timme åker vi emot varberg för att övningsköra och gå på klädbytardag, kläder gratis är inte fel!
  Men får ta mig i kragen nu och gå ut ur datorn innan mamma blir sur, ha det bra alla sötnosar!

I´m a little bit of e...

0 Läs mer >>

Dagens låt är I got stripes med Johnny Cash, den påminner mig mycket om en viss trubadur vi hörde i Hjo!

Hjo

0 Läs mer >>


Hjo var väldigt väldigt varmt men mycket kul och bad, samt ganska bra försäljning(jag tjänade 500). Men nu är min underbara, fina kusin här ifrån och tyvärr åker hon hem tidigare än väntat men vi gör det bästa av situationen. Var uppe till 4 igår! Vi tar igen för förlorad tid vill jag lova.
  Nu skall vi snart äta äkta dansk mat och det skall bli gott!

I enjoy ever minute

1 Läs mer >>

    
Idag kan också beskrivas som muy bien om inte annat! När jag vaknat hjälpte jag mamma med packning inför Hjo och sen fick jag skynda iväg för att möta Hanna vid kyrkan. Det var motvind och tog emot men vi kämpade, väl vid kyrkan satte vi blommor på Philips grav. Vet inte varför man fått för sig att det var 3 år sen idag(kanske för att han föddes den 7) men men jag är ändå inte hemma den 10 så det var skönt att få fixat.
  Sen cyklade vi till Zaches köpte gottigott och kämpade vidare till Sallebacka. Trots mycket klagomål kom vi fram och hade en mycket rolig dag, fast Hanna vann i tävlingen!
  Nu har jag hjälpt mamma lite till och allt verkar vara redo inför morgondagen, själv är jag dödstrött och planerar att kolla Remember me(äntligen har jag den Elin!) och äta jordgubbar.

7 juli

0 Läs mer >>
Nu kommer det uppdatering om dagen i Gbg!
  Först åkte jag till Hanna och när vi kom ut till bussen kom hon på att hon kollat fel och den gick en halvtimme senare men när man är oss två finns det ingen tråkig väntestund. Vi eller bussen hämtade upp Lovisa och Hanna sedan bar den långa resan till Göteborg. Vi gick runt och shoppade, Hanna fick sig många fynd och jag köpte faktiskt en klocka tro det eller ej och jag blev nöjd.
  Sen såg vi på Eclipse, det satt två jobbiga människor bakom oss dock men den var bra. Och efter hela dagen tog vi samma väg tillbaks. Där fanns dock en damp/alkoholiserad idiot som skrämde livet ur oss alla men vi lever!
  Nu kommer ett bildmontage!


Hoppbild!


Me and L<3


<3


Söta<3


Me and H<3


Hanna är en cooling;)<3

XOXO

Fyra är bättre än ing...

0 Läs mer >>

En ganska terrible bild men den enda på oss alla!
 
Imorgon blir det Gbg med mina bästa av bästa, vi hade lite kaos när vi skulle samspela på msn men det löste sig. Då skall vi se på Eclipse(andra gången för mig:D) och det skall bli jätteskoj faktiskt. Har det dock alltid bra med dom fyra dock!
  Nu skall jag krypa i säng och kolla lite film, somnar snart.

XOXO

I was barn to break t...

0 Läs mer >>
Livet består typ bara av stranden dessa dagar känner jag, men det är kul, skönt och man blir brunare för var dag! Jag är för övrigt väldigt glad att en av mina bästa vänner har kommit hem men nu åker även en annan till Frankrike så Bon Voyage!
  Har passat mina kusiner igår som inte är så små längre och då fick ja se Alvin och gänget 1&2 mycket söta filmer faktiskt;)
  Nu skall jag se vad min närmsta granne Ronja gör och om hon inte är ledig får jag chilla ensam i mitt hus, ha de bra!

XOXO

Feeling good