0 Läs mer >>


 
Hemma hos min älskade syster nu!

Och jag skall sova här inatt, rätt gott faktiskt förutom att jag längtar lite till min säng och att jag saknar mamma. Vi kan prata om allt och det är så mysigt när vi bor bara vi hemma. Men med det sagt så saknar jag att ha min syster hemma så jag är glad att det kan bli såhär:)
  Nu sitter jag dock ensam för att syster jobbar men hon kommer sen, och Vladde kommer med snart!

XOXO

My sisters keeper

0 Läs mer >>
Hej!
 Nu är det inte långt kvar på lovet, känns trist faktiskt men men jag är i alla fall väldigt utvilad! känns som allt man har kunnat göra är att vara hemma och det är lite trist. Jag skall se på bio idag med syster och kusinen, vi kommer nog att se på Farsan och den verkar ju rolig!

 Nu väntar jag på syster som är i Göteborg, hon kommer snart och hämtar oss. Sen skall vi väl äta och det blir myspys!


Så sant!

XOXO

Don´t worry about a t...

0 Läs mer >>
Hej!
 
Mysig dag har det varit idag och en bra dag också, först fick jag lite ensam tid att göra lite saker sen så åkte jag och mamma till stan för klädbytardag:) Jag fick tag på en hel del fina saker! Man behöver inte alltid betala för kläder ser ni;)
  Och min pappa fyller även år idag, han bor ju i Danmark så jag kan inte träffa honom men jag ringde idag och pratade med honom:) Nu skall jag bara komma på något att köpa till honom, så har ni förslag kör på!

XOXO

Klädbytardag

0 Läs mer >>
Hej!
  Idag så är jag typ död, och inte den rätta sortens död som när man tränat bra eller så. Nej igår så hade vi kusinkväll, jag min syster, en kompis som ville vara med och två av våra kusiner. Vi hyrde fem olika filmer, Trade, Cujo, Women, Leo och Honungsburken(minns inte namnet på den). Vi gjorde pizza och satte sedan igång med filmerna, så efter massa hemmagjord pizza och godis kände vi alla oss illamående.
 
  Men jag har ändå lyckats trycka in lite plugg idag. Jag skall nämligen skriva en idrottsuppsats om Tennis och det är faktiskt rätt kul eftersom jag själv spelar det ju:)


Såhärkunde man se ut n'r man körde tennis förr i tiden:P haha tur att man inte spelade då;)

XOXO

A beutiful mess

0 Läs mer >>
Hej!
 
Nu är det lov och det gillas starkt! Igår så var jag på fest hos Yudith och Arne, Arne har nämligen fyllt 22 år så det skulle firas med trevliga människor. Innan vi gick så slog jag i foten i Vladdes soffa, detta höll i sig hela kvällen och idag är tån lila och svullen. Jag lyckades dock gå och dansa hejvilt igår vilket jag tyckte var tur. lägger upp en bild.

 Idag så blir det bara till att ta det lugnt, jag är både trött och har ont i tån som behöver kureras lite idag! Sen så behöver jag slappa lite känner jag med.


Jag och Yudith:)


Såhär vacker ser min tå ut^^

XOXO

Det som inte dödar en...

0 Läs mer >>
Hej!
 
Idag är man ledig och vad passar bättre att göra då än att umgås med min syster! Visst har det blivit en vanesak att hon bor hos sin pojkvän men jag saknar fortfaramde att ha henne här i samma hus, man kan inte prata på samma sätt.

 Resten av dagen vet jag inte vad jag skall göra för det verkar som om alla skall iväg nu på sportlovet förutom jag. Hahha men jag får väl höra runt och se, annars umgås jag lite med min mor.


<3 

Allt för min syster!

0 Läs mer >>
Hej!
 Eftersom jag är ledig ifrån skolan imorgon ser jag härmed att mitt lov är igång! Eftersom det nu ä sportlov så är det ju meningen att man typ skall åka skido osv. Men min familj har aldrig varit några skidåkare och jag skulle typ ramla och bryta alla ben om jag ens försökte;P Så jag tar det chill detta lov! Dock har jag fått en del läxor att ta han om men det skall nog gå bra.

 Idag så hade vi dans på gympan, mycket skoj måste jag säga och vi fick komma på våra egna kombinationer i grupper. Sedan kollade vi även film och jobbade lite engelska, haha alttså det låter som jag går rätt slapp linje nu hahah! men jag gillar det!:)


Min nya Fav Serie!! (Se den om du kan)!!!

XOXO

Holiday!

1 Läs mer >>
Hej!
 Bloggen blev inte helt som jag tänkt mig men fick i alla fall någon sorts ordning på den nu:) Idag var jag ledig ifrån skolan! Sjukt gött! Dock skulle jag ju plugga hemma och det har jag gjort:) Jag sov typ till 10 vilket kanske inte är så smart med tanke på att jag skall upp imorgon men men ibland får man unna sig något!
  Efter frukost åkte jag till Buas gym där jag inte har varit på år, då tränade jag med Lindholms familjen(Hanna och hennes föräldrar). Det var riktigt rolig och jag kände mig duktig efteråt!

  Sedan åkte vi hem och då satte jag igång med pluggandet, det gick bra förutom att matten blev lite fail eftersom jag glömt min miniräknare i skolan. Sedan fösökte jag söka lite jobb, blir bara så hiskeligt frustrerad på att alla säger nej vi tar om gamla eller nej du måste vara 18. Jag menar varför skulle jag inte kunna klara av ett jobb bara för jag inte fyllt 18 än!


Med dig blir man glad!

XOXO

The special two

0 Läs mer >>

Sjukt fin video!

XOXO

Help Haiti

0 Läs mer >>
Hej!
 Idag har jag varit på kurorten och haft elevpraktik, sjukt nervöst haha jag fattar inte riktigt varför man alltid blir det när det är på främlingar! Men jag hade väldigt kul ändå faktiskt och det gick väl hyfsat bra, kunden var nöjd i alla fall. Sedan sprang jag in i Kvantum och köpte semla till mig och mammis! Egentligen är det inte så gott men kände att man kunde köra på det idag:)

 När jag kom hem åt vi gott och sedan har jag bara chillat! Sjukt gött eftersom att det är typ flera dagar sen jag gjorde det! Imorgon är vi lediga och då skall jag träna med fam.Lindholm:) Skall bli roligt och gott, sen skall jag även plugga lite hemma.

Dagens absoluta favolåt: Are you ready-Three days Grace

XOXO

Are you ready

0 Läs mer >>
Hej!
 
Alltså det är inte meningen att bloggen skall se ut så här! Försökte änra något och helt plötsligt försvann den vanliga stilen jag hade. Stilmallen är helt cp men jag skall försöka ändra det så snar som möjligt!

XOXO! 

Panik!

0 Läs mer >>
Glad alla hjärtans dag!
 
Gårdagen var riktigt skoj, var på fest i Läjet och sedan i staden! Somnade dock med kläderna på i Kaisas och Vladdes soffa;P Men det viktigaste var att jag kom hem och att jag hade kul:)

 Idag så taggar jag Valentinmys med Elin och Lovisa, vad passar då att görà? Jo kolla på Valentines day på bio!:D Skall bli så mysigt, längesen jag träffade dem båda. Kan lägga upp lite bilder från festen senare!


Sötnosar!


XOXO

Valentines day

0 Läs mer >>

Hej!
 
Idag har faktiskt varit rätt underbar, det började med att vi hade skola(inte så underbart kanske men det var rätt kul och slappt med två lektioner) Sedan så åkte jag hem till min moster och både gav och fick massage. Underbart skönt! jag somnade nästan.

Sedan mötte jag Becca vid stationen och nu har vi druckit Chailatte, mumms! Jag sitter typ och kollar på när hon städar:P vilket man också måste göra ibland! Imorgon taggar vi träning och fest!!

XOXO

My best friend!

0 Läs mer >>
Hej!
 
Jag vet att jag inte bloggade igår men hade fullt upp med min kusin, Rebecca. Vi hade väldigt kul igår, vi kolla film, tjötade och åt gott:)

Nu sitter jag i skolan och har företagsekonomi:P haha effektiva arbetare vi är! Men men vi skall sätta igång, finns inte så mycket att göra dock:P Sedan har vi gympa och då blir de spinning! Roligt tycker jag men ingen annan typ, haha det är därför man känner sig så duktig efter ett spinningpass:)


Min skola, fast det är dock inte sommar här tyvärr:P

 XOXO

Lucky

0 Läs mer >>
Hej!
 
Denna dagen har faktiskt varit riktigt skön men seg, första lektionen hade vi massage och jag snackade bort min hahah! Men skönt med värme undertill:) Men Anna var duktig och det var skönt:)

 Sedan hade vi Ergonomi då vi fick lite repition sedan fick v gå promenad med stavar, roligt faktiskt haha speciellt när vi stavade oss igenom kurortens alla hallar och alla kolla. Men meningen var att vi skulle testa att ha både hög och låg höjd på stavarna, inte så farligt något av dem tyckte jag:P Det jobbigaste var när jag halka runt på snön, inte min grej!

 Nu sitter jag oc typ stirrar på när Robin bygger min gaderob, han vill inte ha någon hjälp! HAha men det ser bra ut i alla fall!


Haha denna ergonomin skall ni inte ha!;P

XOXO

Ergonomi(Ergon-arbete...

1 Läs mer >>
Hej!
 
Idag så har vi stuckit i apelsiner och borstat tänder i skolan:P Hah lite mer än så men det var det roligaste, vi fick även sticka i typ låtsasarmar och det uppkom en liten blodincident. Sedan hade vi matte där jag var komplett lost och efter det blev det svenska, sömnigt värre!

 Efter skolan gick jag till mormor och så satt vi en lång stund och väntade på Hanna, som tyvärr gått lite fel. Vi trodde dock att hon typ försvunnit!:O Haha tur var det att hon kom. Dansen var rolig men jobbig idag och nu skall jag snart sova, är mycket trött.

 Vill passa på att gratta min bästa vän Elin Månsson som fyller 18 idag! Stor flicka är hon nu, älskar dig!<3


Elin, whey back when! haha söt då och söt nu:)

XOXO

Sticka!