0 Läs mer >>

Gissa om jag är glad?! Imorgon får jag äntligen träffa min Beccis igen!!! Så himla längesen det var nu, ni förstår inte. Jag ser fram emot helgen säger jag bara men först skall man klara av ett fem timmars prov imorgon bara, pice of cake!
  Idag(torsdag) var det en lång dag men det bästa var ändå gympan, vi fick vikarien till att låta oss spela innebandy och det var grymt kul!:D

XOXO

Nya vänner är som nya...

0 Läs mer >>


  Idag så vart det massage, ganska skönt men det är bara det att jag blir så äckligt trött hela tiden. Men vi fick i alla fall sluta tidigare så då promenerade jag och Anna till stan, vi har så sjukt lik humor! haha lika dålig båda två. Vi gick en stund på stan sen åkte jag hem, nu har jag gjort matte och snart väntar biggest loser med mamma!

XOXO

Skratt är vackert. Du...

0 Läs mer >>

 Skall man avsluta något bra så gör man det bäst med vänner! Lovet har gått till sin sista dag och imorgon blir det skola, jag hade dock turen att få träffa dessa två igår och vi hade en grym dag. Och idag har jag fixat med lite läxor och så, men det bästa var ju ändå att sitta ute och äta grillat! Älskar det och älskar vädret, det är så himla mysigt när man kan sitta ute i solen och äta mat.

XOXO 

Tillsammans är vi sta...

0 Läs mer >>


Rubriken talar för dig själv! Känner att mitt sista inlägg var deppigt och att det var längesen jag lade in det, så nu kommer lite gladare nyheter. Igår fick jag nämligen träffa Elin och Hanna som ni ser på bilden:P Det är bra att ta vara på tillfällen nu när det är påsklov!
  Vi hade det faktiskt otroligt mysigt, man inser inte hur mycket man saknat någon förrän man träffar dom och jag anser mig lycklig att ha såpass bra vänner.

XOXO 

Om ett skratt förläng...