0 Läs mer >>
Nu är de Juli månad redan! Shit vad tiden går, idag har jag iaf haft underbart mysig dag med min fina Hannapanna. Vi badade och gick på ströget, fick köpt mig en skjorta och en långklänning.
<3

1 juli

0 Läs mer >>
Hehe jag lever fortfarande tro de eller ej!

Me jag har bara inte haft så mycket att säga när jag varit sjuk men nu är jag frisk och det känns grejt! Idag har jag badat och kan säga att äntligen är solen igång! Efter solningen myste jag hemma hos Kaisa och nu sitter jag hemma och försöker söka lite jobb, har varit på arbetsförmedlingen idag där jag fick snacka med en käck kvinna. Haha nej men hon verka la extra käck för att det var så tidigt för mig, haha har vant mig vid att sova nu!

I AM ALIVE!

0 Läs mer >>
Försöker kurera mig med en treo och lIte Hellcats, att vara sjuk suger!

my head keeps spinnin...

0 Läs mer >>

Daniel Adams Ray

0 Läs mer >>

Balbildet, en på mig


En på mig och Robin


En på oss i ledet påväg emot Socitén

Balen

0 Läs mer >>

FÖR JAG HAR TAGIT STU...

0 Läs mer >>
DAGEN MED STORT D ÄR HÄR! Den dagen som vi alla väntat på, nu börjar livet i verkliga världen och det är stort!

student 2011

0 Läs mer >>
Dagen är här!

Idagt är det bal för min och alla andra i Varbergs del, det känns som igår jag var och köpte klänningen men nu är dagen här! Syster har fixat mitt hår och mitt smink, bilder kommer ni att få se! Nu skall jag förbereda mig mentalt, inte ramla och inte spilla på mig själv. Haha!

Vad vore en bal på so...

0 Läs mer >>
Livet är lite fram och tillbaks just nu, datan är fortfarande på lagning så uppdateringen är sådär sen har  jag oficiellt INGEN SKOLA! (vilket är skönt) Men jag har fortfarande stress på för andra saker som jobb osv.. Nu har Jag klippt gräs och målat på huset så tar en paus i det vackra vädret!

satan i gatan

0 Läs mer >>
Hemma ifrån min galet bra resa, bilderna får säga sitt!























































Som sagt en resa vi sent kommer glömma!

Zakhyntos