1 Läs mer >>
Kommer tyvärr att lägga bloggen på hyllan ett tag, tar upp den när det känns rätt igen!

Goodbye for now

0 Läs mer >>
Internetet hemma i Värö finns inte just nu så nu sitter jag i skolan och väntar på min första lektion. Jag fyller faktiskt 18 imorgon så det är sista gången jag kan kalla mig 17 åring idag!
Planerna är att fira med min andra hälft idag, vi fyller samma dag fast hon får lov att bli 17. Och imorgon blir de lite kalas hemma, förfest och sen krogen for the very first time!

17 år i staden

0 Läs mer >>
Trött är bara för namnet! Gruppträning stod på schemat idag och efter all övning sitter tekniken hyfsat. Nu skall jag äta, kl e 5 och är ashungrig!

Never let the fear of...

0 Läs mer >>
Första dagen avklarad!

Dock så lyckades jag försova mig till skolan trots att vi började klockan tio, smidigt Felicia! Men i alla fall anlände jag till skolan halv 12 och då hade vi bara en lektion där ingen gjorde något i princip. Jo vi snackade om praktik och jag vet nästan med säkerhet var jag kommer befinna mig under de veckorna.
 
Eftersom Naturkunskapsläraren var sjuk så fick jag till min fördel åka hem tidigare och slippa cykla, lathet jag vet! Mina planer är därför att skriva klart Buddhismen och få det överstökat, sen se vad kvällen har att erbjuda.

Flash forward and we´...

0 Läs mer >>

Min dag har inte varit speciellt intressant så skall inte tråka ut er allt för länge, har pluggat och övat in en cardio moves låt. När plugget började bli för mycket tog jag en liten promenad för att kunna tänka och det var faktiskt skönt. Imorgon väntar skolan, vet inte riktigt vad jag skall säga faktiskt, skolan är skolan som den alltid kommer vara.
  Nu skall jag kolla lite One Tree Hill och försöka peppa upp humöret, sen försöka somna i tid så att jag orkar med morgondagen.
 

I´ve been down this r...

0 Läs mer >>
Lovet börjar lida mot sitt slut!

Trots att den meningen känns trist så är jag ändå glad, jag har haft ett mycket roligt och trevligt lov. Jag har mina vänner och min familj och jag kunde inte älska dem mer. Imorgon skall jag plugg plugg plugga massa massa och idag om en vecka blir jag myndig!


<3<3

Du är det bästa som n...

0 Läs mer >>
Hemma i Sverige igen!

Sedan klockan 13:00 till 19:30 har vi åkt och jag kan säga att det är skönt att vara framme, vi lämnade Kaisa och Vladde sen åkte vi hem. Jag har till och med hunnit se idol och är glad att säga att mina favisar är kvar! Nu skall jag se det missade Vampire diaries avsnittet och sova gott i min egen säng.

Planerna för morgondagen är inte riktigt bestämda men jag tänkte njuta av de sista lovdagarna innan det blir åter till skolan och plugg.

Hemma är där jag har ...

1 Läs mer >>

Underbart söt video jag upptäckte!

Mine

0 Läs mer >>
Hemma hos pappa, imorgon skall vi tyvärr hem men jag måste säga att det varit extra bra denna gång!

Igår satt vi hemma hos min gudmor/faster och åt middag, lyssnade historier och hade det allmänt bra. Dem hjälpte mig även komma igenom en del val osv. Så jag undrar lite vad jag har gjort för att förtjäna en sån bra familj!
  Åå andra tankar så har jag återigen hittat en underbart bra bok men tyvärr läste jag ut den för snabbt så nu är den slut, men det var faktiskt den bästa sen twilight!


Och här är den, ni som gillar att läsa. Läs den!

4 november

0 Läs mer >>
Varför vaknar man tidigt när man väl vill sova, haha återigen vaknar jag 08:30 ungefär och då har man ju hela dagen på sig. Så nu när jag är färdigpackad har jag städat i ordning lite och sedan skall jag och mamma in till stan, betala in släktresan och gå på stan!
  Tåget går 16:21 och jag har datan redo med filmer och får låna hörlurar så resan kommer nog gå som smort. Nu skall jag skriva ner frukosten i min loggbok för projektarbetet är på g!

2 november

1 Läs mer >>
För er som inte märkte vårt lilla upptog på stan så tänkte jag visa bilder!


Jag väntar förväntansfullt på chaffisarna hanna och elin


sötA!


Helt fullt normala de lovar jag!


Hanna var lite blyg när kameran kom fram;)


Fett cool bild!;)

Nu skall jag vara duktig och packa inför danmark, dit bär de av sent på eftermiddagen imorgon!

Det är för oss solen ...

0 Läs mer >>
Längesen nu!

Jag vet min uppdatering är dålig, jag skall försöka skärpa mig det blir bara svårt ibland. Idag har jag inte gjort så värst mycket men det är lov denna vecka och de är oerhört skönt.
  På Halloween var jag hemma hor Linnéa ifrån gamla klassen, mycket mysigt och busigt! Det var bara tjejer men det kan också vara skoj. Jag gav henne en plånbok och Chai te som jag för tillfället bara älskar att dricka!
  Planerna för morgondagen är en efterlängtad träff med mina tre bästa, jag har sett fram emot detta nu och det skall bli super! Problemet är bara pengar men de har jag skrapat fram nu, sen skall jag även ha lite skräckfilmsmys med Linnéa. Hon och jag är typ dem ända som tål de filmerna.

Det finns inga som os...