10 Januari

Dagen började med att jag vaknade trött, haha vintern tar ut sin rätt! Sedan åt jag frukost och jag åkte med för att köra till Childmindern med Chris(hans mormor). Vi hittade det faktiskt och sedan var hon snäll nog att släppa av mig vid bussen. Meningen var att jag skulle träffa 2 Sofia men en var sjuk så det blev jag och min engelska BFF sen även lilla Bella. Vi gick in på River Island ganska snabbt där jag hittade en ganska somrig virkad topp (ja dags att handla för sommar nu tydligen?? haha) och en volang topp med vitt transparent tyg längst upp(jättekonstig förklaring men tänkte ha den på min middag imorgon). Fikade och hade två fina timmar med Sofia innan jag åkte tillbaks för att komma till Dartmoor med morföräldrarna.

Det var nog den sjukaste utsikten jag sett (även om det regnade och var dimmigt). Tänk er en helt öppen väg med superhöga kullar och vilda ponnys. Sedan blir det ju bättre av att vägen är öppen och utan häckar så man får allt i 360 vinkel typ. Vi åkte till Dartmoor fängelse museum, vilket var ett intressant ställe.

Imorgon så jobbar jag och sen så har jag bokat bord för en liten middag med dem jag träffat mest här i England. Åker hem om exakt en månad men visste inte riktigt när jag skulle kunna träffa dem eller samla dem. Inte riktigt alla kunde komma men det blir nog jättebra ändå. Jag ser fram emot det i alla fall!
  Dartmoor Ponnys!

Kommentera här: