Om jag lutar mig mot dig

Så himla mycket en dag kan ändra verkligen, i alla fall så kände jag för att komma iväg och för att träffa Sofia idag. I och med att hon har 2 helger uppbokade utan mig framöver. Så jag gick upp tidigt(hade inte sovit mycket) och åkte först till Exeter. Köpte en liten chailatte på Starbucks där dem för första gången skrev mitt namn på koppen hahah, lyx. Gick emot bussen och kände en riktigt bra känsla. Hade kunnat betala så mycket mer än 3.50 pund för att åka till Sofia. Bara att ha någon att prata med, snacka lite skit med, skratta med och kunna ta stöd hos det är jätteskönt.

När jag sedan skulle hem började en äldre herre som påminde lite om Einstein snacka vetenskap med mig. Ja, sånt är väl trevligt? haha sen så väntade jag i Exeter på min buss och tog mig hemåt. Har precis avslutat skype med mor min så jag mår faktiskt rätt gött nu. Nu kör vi på morgondagen sedan är det helg!

Kommentera här: