Not with haste

Det känns bra just nu, har lyckats lugna ner mitt tempo lite och inte bara tänka 2 månader framåt hela tiden. Idag har jag jobbat som vanligt men det har känts förvånansvärt enkelt. Kanske är det faktum att klocka ställts bakåt? eller så är det jag, min hjärna som börjar inse något. Ja intressant jag vet, nu när jag pratar på.

Imorgon skall vi antagligen åka och simma en stund, det blir nog bra för lillen eftersom han inte hade playgroup idag. Dem har "halfterm" i skolorna vilket jag tror betyder lov. Nu håller jag på med maten och sedan blir det vampire diaries och sängen.

Just det! Skall nog på Halloween fest på onsdag men kommer inte kunna komma till en affär och köpa något innan. Någon som känner att dem vet något man kan klä ut sig till när man bara har vanliga kläder får gärna hojta till.
Inspobild!

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Hej!
Jag håller på att leta efter en familj för att åka som aupair till england efter nyår och kollar nu lite bloggar för att hitta andra aupairer. Kan du inte berätta lite om din familj och ditt liv hos dem och varför du valde just dem?
Ha det bra! /Therese

Svar: Hej! Så roligt! Jag åker själv hem i Februari så är inte här länge till efter nyår. Jag bor på en liten farm, föräldrarna äger en veterinärspraktik så dem jobbar där vi bor men dem är ofta på språng. Jag tar hand om en liten kille som är 18 månader nu som verkligen är söt och snäll dem flesta dagar haha. Men alla har väl sina dagar? Jag jobbar 4 dagar i veckan ifrån halv 9-kl 6 ca. Sen även vissa helger eller kvällar om det behövs. Jag bor i södra England så en bit ifrån London men här finns spännande saker att upptäcka och fina ställen jag inte visste om innan jag kom hit. Anledningen till att jag valde den här familjen var väl min magkänsla plus läget. En av mina gamla klasskompisar var här innan mig och det såg så fint ut på hennes bilder jag sett. Vilket också stämde.

Hoppas det svarade bra på det du undra, annars är det bara att maila igen! ha de bra!
felicia karlsson

Kommentera här: