Gruffalo

Äntligen får man lägga sig i sin sköna säng!

Det har varit en lång dag, jobbade en halvtimma extra på morgonen och Charlie har varit så grinig pga tänder och så. Vid ett tillfälle skrek han(för inget alls) så högt att jag höll för öronen. Han ville absolut inte äta något vid varken frukost, lunch eller middag. Men men jag hoppas tänderna och förkylningen kan vara över snart så det återgår till lite normalt. Sen hoppas jag även att han går snart, tungt är det för han väger väl närmre 15 kg nu.
 
 
Denna boken tycker jag är jätte, jättesöt! Synd bara att Charlie alltid kastar bort den efter vi läst 2 sidor. Jag svär den ungen vill bara läsa samma bok om och om igen. Får köpa lite nytt till honom i julklapp!

Kommentarer:

1 Sofia:

skriven

Åh Gruffalo <3 bästa! hihi
du kan komma och läsa den för mina barn haha

Svar: Haha får göra de;) tycker den är så söt:)
felicia karlsson

Kommentera här: