YMCA

Det blev inget inlägg igår för strömmen var av tills 3 på dagen sen när jag slutat åkte jag direkt Sara. Vi käkade lite mat och gjorde oss i ordning. Planen var att jag skulle se ut som Black Swan ifrån filmen, Sara skulle vara Sverige. Om jag lyckades speciellt bra är svårt att se på bilden här men det funkade i alla fall. Såg kanske mer ut som en maskerad hämnare eller nått. Efter en bussresa och en lång väntan i kylan kom vi in, lika kallt därinne i början men sen var det bra. Det blev en lyckad kväll helt enkelt.

Det var skönt att vara ledig idag dock och nu skall jag chilla och äta lite choklad.
 
Blden är inte den bästa men det är den enda jag tog så får väl bjuda på den!

Kommentarer:

1 Sofia Pira:

skriven

åh så avis jag blir! Vill också :D

Svar: Nästa gång;-)
felicia karlsson

Kommentera här: