To make a mountain of your life is just a choice

Ännu en dag till ända, plötsligt så har man kommit in i värsta rutinen eller nått. Jag hade ju rutin innan men då brukade jag ändå vara stressad över att dagen gick för fort eller för långsamt. Men idag har jag ju hunnit med massa, strykning, dammsugning, tvättning och skurat golven. Plus att passa bebben! Han är verkligen goast den sista timmen på kvällen måste jag säga. Superglad i badkaret och gosig innan sängen.

Just det jag fick ju även post förra veckan! Ett vykort ifrån pappsen och ett annat kuvert som först skrämde mig. Tänkte lite vad är detta för konstigt brev att få i England? Men så var det tågbiljetter till London! Snart så bär det av. Det blir väldigt behövligt och skönt med en liten paus och semester. Men mest av allt att träffa en av mina finaste hemifrån.

Kommentera här: