Playgroup och annat skoj

Då var första jobbdagen denna veckan över, har varit en lugn dag. Efter lunch gick jag in till Cheriton Bishop med Charlie. Vi var på playgroup i ca en och en halvtimme. Alltid lika trevligt när han har något annat att göra och jag slipper tänka för mycket. Sen kom Rosie som jobbar här på Wolfgar och skulle hämta oss eftersom min värdpappa var borta. Den jäkla barnvagnen gjorde det nästan omöjligt att åka hem men tillslut lyckades vi.

Just det! Har fått två födelsedagspresenter redan, ett ifrån mamma och ett ifrån Anna. Är så himla, himla tacksam och glad! Det är något som kommer muntra upp min födelsedag imorgon. För ja, imorgon är jag 20 år och vad skall jag göra? jobba. Deppiga tanke, haha blir förvånad om dem minns att jag fyller här.
Toddla!

Kommentera här: