And then you.

Har verkligen inget intressant att skriva men internet är tillbaks så jag kände att jag kunde blogga lite. Därför väljer jag att skriva att det nu är 5 DAGAR tills jag får återse en av de finaste människorna jag känner. Efter nästan 4 månader känns det så himla, himla skönt och bra. Jag är så otroligt glad och tacksam att Elin ville komma och hälsa på mig. Att vi nu skall till London, turista, shoppa och bara vara gör ju inte saken värre. 5 dagar, 5 dagar, 5 DAGAR!!
 
 
 
Elin och jag i Oktober för ett år sen!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

hej!

jag ska plugga i england i vår (feb-april) och undrar hur vädret är i london då? ska man ta med sig tjock jacka eller räcker det med skinnjacka? skor? :) temperatur typ?

och hur många barnpassningstimmar hde du innan du åkte som au pair? hur länge ska du vara borta? :D

kram :D

Svar: Hej hej! Det låter trevligt i vår tror jag nog skinnjackan går bra annars finns de alltid ställen du kan köpa nytt;-) jag hade på mig converse nu i början au december så det klarar man sig nog med. Nu bor jag inte i London men vädret kan man nog se på nätet.
Jag hade ganska mycke för att jag var timvikarie inom förskolan. Men 200 är det man brukar behöva. Jag åker hem i februari och har varit där 6 mån. Hoppas det blev bra svar annars är de bara fråga mer. Kram
felicia karlsson

Kommentera här: