20 år

Sitter här och käkar djungelvrål och kan inte riktigt ta in att jag fyller år idag. Det är inte den positiva sortens ta in, det är mer att detta blir en helt vanlig arbetsdag för mig och det var knappt så att värdföräldrarna mindes att jag fyller. Värdmamman är ju inte ens här så får väl se om hon minns senare idag. Det är även konstigt att gå ifrån att spendera varje födelsedag med frukost på sängen och massa kärlek ifrån familj och vänner till det här. Men som sagt så går det inte att göra något åt. Längtar till när jag kan fira med Sofia i alla fall.

Så inget mer deppkalas nu, alldeles för mycket av det här! haha nu kör vi tills imorgon kväll då jag får lite ledigt. Kram och tack till alla som säger grattis!
Min höjdpunkt idag!

Kommentarer:

1 Sofia Pira:

skriven

Amen du det där tar vi igen sen när vi firar du och jag! ;D Kram och massor med Grattis igen fina du! <3

Svar: tack!! Det tycker jag vi gör!!<3
felicia karlsson

Kommentera här: