2 november

Ja det rullar väl på här, jag hade förväntat mig lite helg och en sovmorgon men eftersom jag inte fått datum på de helger jag skulle jobba så hade jag glömt att det var denna. Ganska tur är väl det eftersom Sara skulle ha fullt upp med nya hästar och Sofia är med sin familj. Jag lär med andra ord kanske inte missa något speciellt, sen sparar jag pengar också och det är ju bra. Kan ju inte påstå att jag är helpeppad på jobb men tanken på en kortare vecka nästa vecka är rätt go.

Idag har det i alla fall gått bra, han har inte velat äta jättemycket trots att han faktiskt mår bra. Men men jag kan inte göra så mycket åt det. Mormorn( Charlies inte min) hade skickat lite färger och det blev sig till att han skulle måla lite. Så av med alla kläderna och på med ett förkläde. Tror ni inte att det första han gör är att stoppa penseln med färg i munnen? Haha men med lite hjälp insåg han att det var roligare och smakade bättre att måla med färgen och inte äta den.

Kommentera här: