Here comes the sun



Eftersom jag inte bloggat på ett tag får det bli en liten genomgång av min vecka. Nu när Kaisa och Vladde kommit hem med Nikki också så ville jag självklart träffa henne och pussa på henne. Synd bara att hon fått Kaisas förkylning ifrån NY som jag nu har fått men jaja så är det ibland.

Sen träffade jag min gamla klasskompis Linnéa på pressbrån och vi bestämde faktiskt att vi skulle träffas och umgås. Vi hade en bra dag i det fin fina vädret, en stund på stan och sedan årets första jordgubbar på barnens badstrand. Och just det! Vi gick förbi socitén och upptäckte massa balklätt folk, konstigt tänkte vi eftersom där inte var så många och tittade på plus att det var en onsdag. Så jag smsade Anna och Robin som jag visste skall gå balen, det visade sig sedan att det var Marks kommun vid socitén.

Kommentera här: