Follow through

Min lördag började med en skön sovmorgon, sen hämtade Anna upp mig och vi åkte emot kungsbacka. Det var så längesen jag såg henne! I kungsmässan spatserade vi runt i affären och jag fick handlat upp mina bonuskort på H&M och Gina tricot, betalade typ bara 60 kr för kläderna. Jag köpte en jeansjacka, 2 linnen, en bh och en t-shirt. Sen köpte jag även nagellack på Kicks.

Till lunch var vi båda sugna på subway som vi pratat om innan, när vi fått fastslagit att det finns i Kungsbacka åkte vi emot innerstaden och tro det eller ej vi hittade det utan problem! Maten var riktigt god och väldigt mätta blev det ännu en tur till Kungsmässan innan en tur till Freeport. Sedan åkte vi hem till mig.

Efter Anna åkt hem och efter middagen kände jag mig så sugen på att fota att jag åkte till stranden och tog några kort i blåsvädret. Nu blir det mys innan kvällen är slut!


Kommentera här: