Eyes open



Idag åkte vi tidigt för utställning i Nygård i Göterborg, det har varit en solig dag och jag har till och med fått lite sol. Det var även en Dog De Bordeaux träff efteråt så därför var vi väl 10 hundar i samma ras fast olika åldrar då. Tildas två syskon var också där som vanligt och även hennes uppfödare med hennes halvsyskon då. Hon blev 2:a bäst i rasen.

Sen gick vi hem till en av de andra hundägarna och alla hundarna fick leka, vi gick ner och tittade på de allra bästa som skulle till en stor final sedan gick vi tillbaks. Vi grillade även och umgicks vilket var riktigt mysigt. Det enda dåliga är väl att fortfarande är förkyld, att jag brände mig på brännässlor när jag hämta Tilda och sen sprang Tilda in i mitt ben så jag är typ halt nu. Hon blev nog glad för att vi kom tillbaks efter finalen men en 40 kg hund är mycket de!

Snart är det mellomys för hela slanten!

Kommentera här: