Midsommar


Jag och syster




Då var midsommaren slut men det var en underbar kväll trots regnet vilket jag inte hade förväntat mig. Vem vet det kanske blir bättre när man inte har förväntningar! Jag hade i alla fall på mig en lång klänning ifrån förra året och en midsommarkrans som syster gjort. Märkte även att jag hade askul utan att dricka en droppe alkohol!

Vi var först hos moster Catarina med några i släkten, då åt vi mat, spelade spel och sjöng. Det är himla kul att se på när andra dricker för vissa blir så himla roliga. Sen körde vi hem till min kusin Rebecca och hennes pokväns lägenhet där alla var i full gång och jag dansade ganska mycket. Fast det var mycket folk i ett litet ställe så varmt blev det. Kvällen avslutades hos syster där jag typ somnade medans dom prata, då var klockan 3 så nu har jag sovit till 12.

Det var min midsommar för dem som bryr sig! Haha, idag skall jag kolla på fotboll med syster, hennes pojkvän och några andra. Inte för att jag är fotbollsfantast men det är kul att umgås. Hoppas alla har en bra midsommarhelg!

Kommentera här: