1 år sen?









Var det verkligen ett år sen man stod där själv? Det känns som om det var igår nästan, haha man undrar i alla fall vad man gjort egentligen. Det är dem här 3 som jag har uppvaktat i år, Robin tar studenten imorgon så då blir det lite kalas hemma. Rebecca och Susannes student var för en vecka sedan och efter deras utspring var jag hemma hos Rebecca och träffa hela hennes tjocka släkt. Dem var riktigt trevliga och hon hade många fler släktingar än jag trodde.

Vad mer? Jag har varit på Zumba pass idag, helt otroligt! Men det var ett tag sen nu och man blev allt lite bortskämd när man gick i skolan och hade en Atletica dag i veckan. Köpte ett 10-kort så är tvungen att använda det innan jag åker nu men det skall nog gå bra. Eftersom man inte kan bada eller något ute så kan man ju träna. Det har inte varit sol alls i Juni! Tycker lite synd om studenterna om det inte kan komma någon sol. Fast vad bryr man sig om det egentligen?

Kommentera här: