17 augusti

Efter showen igår så var jag hemma med Charlie och min värdmamma ett tag. Sen skulle hon hämta pappan och hans andra son David ifrån Chagford showen så det gav mig lite ensam tid. Men efter som det var värsta vattenfallsvädret ute gjorde jag inget speciellt. Satt och kollade lite på datorn och pratade med Mamma, Syster och pappa som alla tre ringde mitt engelska nummer på raken. Dem är söta dem!

När det tog familjen ett riktigt bra tag att komma hem blev jag rätt orolig så jag ringde mamman och det visade sig att dem var på väg. Allting gott med andra ord!

Idag har jag promenixat och lekt lite med lillen innan jag pappan och David åkte in till Exeter för att fixa bankärende och se oss omkring. Exeter verkar väldigt fint om ni frågar mig, därför är det ju bra att jag skall dit imorgon med. Skall träffa en annan Au Pair som heter Sanna och bor i Devon hon med. Hon har varit här ett tag längre som tur är så hon kan visa mig runt.

Kommentera här: