22 september

  Har haft en riktigt bra dag, älskar när man har något att göra, vakna vid 9 typ och åkte till min moster. Jag hann fika lite innan jag åkte till kungsmässan med min favvo Hanna. Jag bestämde mig för att köpa skorna jag visade i inlägget innan(kan lägga upp bild på dom) och jag är supernöjd! Hanna och jag räknade även samman en bra deal på tights och ett par nya brillor till mig(mina nya gick sönder).
  På vägen hem åkte vi typ den proppfullaste bussen jag sett och väl hemma fixa jag i ordning lite grejer innan klädbytardagen hemma hos oss. Med min vanliga otur lyckades jag även få våran crosstrainers handtag rätt in i bröstkorgen, gjorde ont! Jag hittade några roliga grejer bland kläderna och skall lägga upp bilder sen, nu är det robinson så nu skall jag chilla innan jag lägger mig.










Kommentarer:

1 hanna:

skriven

<3

Kommentera här: