Jag är nästan där


Elin i sin fina frisyr!


Har idag fått spendera några kvalitetstimmar med den bästa Elin jag vet! Hon plockade upp mig på jobbet och så trotsade vi regnet för att gå på stan och kolla på jacka samt festhalsband till mig. Men även på smink och något att lägga sina presentkort på till Elin. Efter massa frysande och provande av jackor gav jag upp, hoppas på tredje gången gillt eftersom jag var i Götet med mamma i lördags och inte hitta något där heller.
 Men halsbandet fick jag hittat och Elin hjälpte mig att bestämma ett riktigt fint ett som jag kan ha till helgens festligheter! Sen hade jag även dubbellektion idag på körskolan vilket gick riktigt bra om jag får säga det själv, förutom när jag blev distraherad av min körlärares snack eller att jag skulle sätta på någon farthållar grej. Rätt mysko känsla att inte behöva gasa vill jag lova!
 Skall sova hos syster idag igen och kusinen kommer över, så de blir massa spel och tjat! Ha en bra tisdagskväll!


Mitt halsband!

Kommentera här: