Låt det va som i en film

Nu är jag närvarande igen!

Senaste veckan har bara varit stressig med en massa förkylning så ni har inte direkt missat mycket. Nu är det härmed 5 dagar kvar tills jag skall på resa igen, den här gången med klassen. Det kommer bära av till Grekland vilket låter helt underbart. Förutom det så har jag en dator med en spricka, en mobil som lever sitt liv och klickar alla som ringer och en kamera som inte vill funka trots nya batteri! Lägg till en jobbig förkylning till det så förstår ni hur allt ser ut för mig just nu.

Jag har äntligen fått fatt i ett par korsörhängen som jag beställde ifrån cocoo, tänkte att det passar bra imorgon till vårfesten. (Vårfesten är något alla Drottningblanka 3 år har tillsammans).


Örhänget

Älskar dom!


BILDBOMB IFRÅN TURKIET!




Världens bästa Kemer Resort!





Morgongympa, inga snygga kort här inte!













Avslutar med en bild på min söta kusse i poolen!





Glömmer aldrig Kemer!


Kommentera här: