Livin the dream


Är ungefär såhär glad!!

Kan inte förstå vilken dag jag haft, som sagt så var jag på intervju. Var otroligt nervös och fick peppa upp mig på toa innan jag gick in på min intervju. Så fick jag sätta mig och prata med chefen för barn och utildningsnämnden, hon var faktiskt trevlig och det gick så mycket bättre än jag trodde.
För jag fattade inte förrän slutet på intervjun att dem faktiskt ville ha mig och när jag fick hälsa på några där blev det bestämt att jag skulle jobba. Så jag sa ja och gick en sväng förbi körskolan innan jag tog mig till ett dagis i läjet. Jag klarade även ännu ett repetionsprov på körteorin och det kändes så gott! Ett enda kvar.
Ungarna på dagiset var så söta och jag kommer trivas som fisken i vattnet med detta jobbet, till råga på allt detta skall jag till Stockholm imorgon redan. Life is good.

Kommentera här: