17 April

Jag sitter mest och tänker lite imorgon är det skola, men nej det är det inte för vi har lov! Sen är jag också hemma hos pappa i Danmark så det hade varit bråttom hem i så fall.. Men gårdagen var jättemysig, jag, Hanna och Samuel åt litegranna på Campino innan vi då såg Sucker Punch. Den var lite svår förstodd ibland och i vissa delar kändes det lite som ett tv-spel, trots det så var det tillslut en riktigt bra film. Trött som få somnade jag direkt när jag kom hem vid halv 12 på natten och idag vaknade jag lite innan vi skulle åka.

Eftersom vi åkte såpass tidigt idag så har vi hunnit med rätt mycket, vi handlade, besökte farmor och farfar och sen käka vi buffe på en kina restaurang. Haha, tyvärr åt jag lite väl mycket och jag fick typ gå framåtböjd hela vägen hem, sen låg jag halvdöd ett bra tag!

  

Kommentera här: