E & H!

Hejsan!
 Nu är det Lördag och helgen är i full gång! tyvärr är jag sjuk, jätteskoj jag vet men febern har gett med sig efter min vilja och jag har druckit te samt knapprat halstabletter på full speed! Jag ger mig minsann inte, och vad som faktiskt är roligt idag är att jag skall träffa Elin & Hanna:)

 Dock fattas det en fjärde person, nämligen Lovisa men det är ändå inte så dumt för vi skall fixa hennes present som kommer bli jättebra. Sedan skall vi säkert prata massa, vi har kännt varandra länge nu men vi träffas inte så ofta för att alla går olika linjer på gymnasiet(förutom Hanna och Lovisa de fuskisarna;)

Slänger in en bild på oss!


Snyggingar? Ohja;)

XOXO

Kommentarer:

1 elin:

skriven

love <3

2 Lovisa:

skriven

jag är verkligen hur nyfiken som helst!! :D <3

Kommentera här: