I´m back

 Nu är jag tillbaks igen och det känns bra, designen är ändrad och jag skall göra lite små förändringar till snart. Nu är julen över och snart blir det ett nytt år, jag tänkte därför börja med att lägga upp lite bilder ifrån julafton då jag var i Danmark hos farmor och farfar.

 Idag skall jag gå på bio med Rebecca och då skall vi se Narnia, skeppet gryningen eller vad den hette. Det är den 3:e filmen i alla fall. Men först skall jag jobba på min blogg, hoppas ni tycker om den!


Jag och Maia, alla 4 kusinera med samma hår.


Granen med alla klappar:)


Farfar och syster:)




Mums!


Spinningskor ifrån pappa:)


skor ifrån mamma och mario<3


kokosnöts duschkräm och lotion:)

Kommentarer:

1 IDA:

skriven

sv: Kul att tipset kunde vara till hjälp! :)



Ser att du har använt min header längst upp i din blogg. Skulle uppskatta om du tog bort den eftersom jag lagt ner mycket tid och möda på den, och att jag har fotat bilderna i headern själv. Tack! :)

2 IDA:

skriven

sv: Jag blev absolut inte arg! :) Du respekterade ju det när jag sa det till dig, så det är helt lugnt!



Säg gärna till bara om det är nåt du behöver hjälp med :) Vad kul att du gillar min blogg!

Ha en bra dag!

3 IDA:

skriven

sv: Okej vad bra :)

Kommentera här: