Middag

Jag hade ju som sagt bestämt mig för att ha en "farväl" middag med dem människor jag umgåtts mest med i England. Hade bokat ett bord på Bills och det var minst sagt en riktigt trevlig kväll, jag har kanske inte träffat 10-20 nya människor här men dem jag träffat är bättre än det. Jag är verkligen tacksam för de vänskaper jag knytit och de människor jag fått träffa.
 
Sofia som verkligen har kommit att bli min bästa vän här. Vet inte hur jag skulle klarat mig utan henne.
Victoria ifrån Spanien, jättetrevlig att lära känna och prata med.
Jag och Bastian, ifrån Tyskland också trevlig och bra vän.
Kate var inte med på middagen men lunchade med henne igår, Lördag. Vi har haft flera jättebra stunder och hon kommer förhoppningsvis och hälsar på till sommaren. Kate är ifrån Cheriton Bishop.
 
 

Kommentera här: