Home is where your heart is

Jag kan ju inte direkt påstå att jag mår dåligt över att vara hemma och ifrån livet i England. Jag är en människa som trivs och blir driven av människor som tycker om mig lika mycket som dem. Att vara med min familj och med vänner är något jag uppskattar väldigt mycket nu.

Men i alla fall, sedan sist jag skrev så har det väl rullat på, har äntligen fått mitt belastningsregister och skall förhoppningsvis kunna jobba lite nu. Hinner ju bara jobba 2 veckor innan USA men ändå. Fredagen spenderade jag först med hunden min och lite inne i stan medan jag uträttade ärenden och skickade paket. Efter en snorhal promenad med hunden hämtade syster och svåger(systers man trots att dem inte är gifta, eller vad man vill kalla det) mig. Vi käkade kina mat och hade fredagsmys.
Lilla familjen!

Kommentera här: