29 Juli

Tiden går så himla fort ibland men det är väl för att jag hittar på lite roliga saker och så innan jag skall till England. Bara 2 veckor till i Sverige ungefär innan jag påbörjar äventyret i England. Har inte direkt hunnit känna mig nervös än, Vet bara inte hur jag skall göra med packningen nu när jag har en väska i alla fall.

I fredags var det musikal med Rebecca i Varberg, dem har i år på Ps-musikalen satt upp Jesus Christ Superstar och den var väldigt bra. Jag visste ju inte så mycket om hur den skulle vara innan men den var rolig. Igår hann jag också träffa Anna vilket var kul, det var så längesen och skönt att träffa henne innan jag åker. Det är de jag kommer göra nu innan jag sticker, umgås med familj och vänner.

På tal om det så blir det Liseberg imorgon och nu är syster och hennes lilla familj här så nu får jag sluta. Hej så länge!

Kommentera här: