Over the rainbow

Hej!
 Sorry att jag inte bloggade igår men slocknade så fort jag kom hem, haha så trött och jag kan meddela att Ps- Musikalen var jättebra! Så himla skoj och mysigt det är att se sådana grejer, jag gillar att se andra saker en bara bio och film.

 Idag så hade jag sovmorgon och jag började skolan kl 10:) Otroligt skönt vill jag lova, sedan hade vi ett aerobic pass som var jätteskoj men ganska svårt(var 13 år när jag gjorde aerobic sist). Efter gympan så fick vi lyssna på en kvinna som jobbar på kvinnojouren samt se en film och prata. Det är hemskt att se och höra hur vissa kvinnor faktiskt blir behandlade.

 Och nu har jag pluggat matte b, blä! men det gick iaf:) Hahah skall ta och slappa lite nu faktiskt.


I brist på bild blir det mode! Så snyggt;)

XOXO

 

Kommentera här: