Reminder

Självklart vaknade jag samma tid som vanligt idag även fast jag tänkte ha sovmorgon. Men men det blir väl så när hjärnan programmerar sig. Jag satt i alla fall och åt frukost framför tvn innan jag duschade och drog mig till Exeter. Där mötte jag Kate och vi åt en italiensk lunch till ljudet en söt gubbe som sjöng på gatan. När hon var tvungen att gå till tandläkaren gick jag runt i lite affärer och köpte äntligen ett par fina ankelboots, en kjol, en ring och nagellack. Knäppte även lite bilder men är för seg för att ladda upp dem idag.

Skulle egentligen träffat Victoria idag med men fick reda på igår att jag behövdes som barnvakt vid 7, eftersom Victoria sluta jobba då så får vi ta det nästa vecka. Jaja sånt är livet ibland, skall i alla fall till Sofia och sova imorgon. Svenskt mys blir det!

Kommentera här: