Familj är allt.

Idag har inte varit min bästa dag om man kan säga det så, vädret var piss, har haft ont i magen, hade inget att göra eftersom alla jag känner hittills jobbar(och eftersom jag träffar dem imorgon), haft ont i halsen och huvudet och saknat min familj. Egentligen ville jag bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Men min värdpappa frågade om jag ville till Exeter när han skulle iväg åt det hållet. Så det var något att göra i alla fall, gick runt några timmar och köpte skoskavsplåster samt småsaker på Primark. Har min favorit affär i Urban Outfitters! Tyvärr är det inte billigare än hemma som vissa andra saker är. Men något skall man väl kunna köpa där.

När jag kom hem så skulle vi ut till en av pubarna och äta middag, med mitt humör kändes det inte bra men följde med. Hade inte heller ätit sen frukost så antog att det var dags för lite mat. Kunde faktiskt få i mig maten och då blev jag lite gladare. Nu är jag hemma och har precis skypat med min familj vilket gjort mig ännu gladare! Skall "passa barnen", fast Charlie sover och gästernas barn gör snart det med.

Kommentera här: