Hard work, work

Jobb, jobb och inte så mycket annat men nu är det dock bara fredagen kvar sen så har jag helg igen. Det är underbart hur snabbt tiden går, det känns som att det var en vecka sen jag hade helg och nu är den här igen. Fast dagarna känns ju sega när man går upp tidigt.
 Det hände något roligt idag på jobbet dock, jag satt där med mina gamla vanliga smycken som ser rätt tråkiga ut och så plötsligt häller jag ut en massa Kenza smycken. Jag visste ju att hon har designat för guldfynd men det var ändå en rolig överraskning eftersom jag gillar henne och hennes blogg. Så hade en bra stund att se på alla de fina ringarna, örhängena och halsbanden.
 Efter jobbet imorgon blir det hem till Kaisa och sen så blir det fest, får hoppas att jag inte somnar haha! Nej men det skall nog bli kul.


Hihi mitt bevis!

Kommentera här: