Jag vet vad som måste göras, ändå sitter jag kvar här

Nu kan jag blogga!

Är nämligen hemma hos min syster och som vanligt passar jag på, dom säger att internet skulle vara på hemma men än så länge funkar de icke. Skam den som ger sig! Nu så har jag avverkat den första praktikveckan på dagis, eller ja nästan hela.. Lyckades dra på mig en förkylning typ andra dagen så idag var jag hemma och tänkte ta fredag, lördag, söndag för att vila upp mig. Ungarna är så underbart söta och har till och med fått höra massa sött.

I andan av att vila men inte isolera mig helt ifrån alla så skall jag film mysa med syster hennes pojkvän och min kusin. Att vara sjuk gör en ofta väldigt osocial, har inte ens hållt räkning på hur många gånger jag nyst eller fått hostattacker, undrar hur mycket det finns i en egentligen?
 Nu skall jag ta och gosa lite med syrrans katt, ha det gott!! Ps: skall försöka lägga in en bild på balklänningen(btw en sak mindre att oroa sig för inför studenten!)

Kommentera här: